نوشته شده توسط : mj

گوگل کیپ (Google Keep) سرویس یادداشت برداری گوگل است که به شما امکانات و ویژگی های خاصی را هدیه می دهد. گوگل کیپ تازه نفس , آنقدر جذاب است که شما بین دو راهی می مانید تا کدام دفترچه یادداشت را انتخاب کنید. اکنون تنها پس از گذشت یک ماه از ارایه این سرویس توسط گوگل , افرونه آن (Google Keep Extension) برای مرورگر کروم عرضه شده است تا دسترسی سریع و ساده تری را برای کاربران رایانه به ارمغان بیاورد.

با نصب این افزونه شما می توانید سرویس گوگل کیپ را به صورت یک پانل جداگانه در یک پنجره کوچک popup در دسترس داشته باشید.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

شما از طریق این پنجره قادر هستید خیلی سریع یک یادداشت ایجاد, حذف, و یا دیگر نت های خود را مشاهده کنید.همچنین اگر مشتاق نیستید از این پانل استفاده کنید دسترسی ازطریق منوی راست کلیک نیز در نظر گرفته شده است.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

برای دریافت و نصب افزونه Google Keep در حالی که مرورگر کروم باز است به فروشگاه کروم Chrome Web Store مراجعه کنید. سپس در پنجره ای که پیش رویتان قرار دارد بر روی گزینه “ADD TO CHROME” کلیک کنید. بعد از نصب افزونه مرورگر خود را دوباره راه اندازی کنید.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

اکنون قادر هستید با راست کلیک و انتخاب گزینه “Open Keep” به پانل سرویس گوگل کیپ خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید یادداشت جدید با تعیین رنگ و میزان اهمییت و لیست های جدید to-do lists خود را ایجاد کنید.همچنین امکان اضافه کردن عکس با در نظر گرفتن محدودیت های جزئی به یادداشت ها نیز فراهم شده است.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

از طریق قسمت تنظیمات “Options” می توانید نوع دسترسی به سرویس گوگل کیپ را مشخص کنید. همچنین قادر هستید اندازه پانل را نیز تنطیم کنید.

به یاد داشته باشید اجازه باز شدن پنجره های popup را تنظیم کرده باشید در غیر اینصورت پانل جداگانه در کار نیست و فقط نمایش و دسترسی از طریق مرورگر برای شما فعال می شود.

برای دسترسی به سرویس Google Keep  تحت وب و از طریق هر مرورگری به حساب گوگل خود مراجعه کنید و برای دریافت نسخه اندورید فروشگاه گوگل را ببینید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

البته در مواردی نیز این تصاویر توسط خود كاربران و با استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه ایجاد و در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به محبوبیت این تصاویر، موتور جستجوی گوگل قابلیتی را ایجاد كرده است كه براحتی می‌توانید با استفاده از آن به جستجوی این تصاویر در سایت‌های مختلف بپردازید. پس اگر به تصویر متحرك در یك موضوع خاص نیاز دارید، پیشنهاد می‌كنیم در اولین قدم به گوگل مراجعه كنید چرا كه شاید در عرض كمتر از چند ثانیه، تصویر موردنظر شما در گوگل یافت شود.

1ـ ابتدا به بخش جستجوی تصاویر گوگل مراجعه كنید. (http:‌/‌‌/‌images. google. com)

2ـ عبارت موردنظر برای جستجو را وارد كرده و كلید اینتر را فشار دهید تا جستجوی اولیه آغاز شود. (به‌عنوان مثال می‌توانید عبارت birthday را در بخش جستجو وارد كنید)

3ـ پس از نمایش نتایج جستجو روی گزینه Search tools زیر كادر جستجو كلیك كنید.

4ـ حالا روی گزینه Any type كلیك كرده و از منوی به‌نمایش درآمده Animated را انتخاب كنید.

5ـ مشاهده می‌كنید كه صفحه دوباره بارگذاری می‌شود و نتایج یافت شده، تغییر می‌كند. این تغییر به این دلیل صورت گرفته كه تصاویر متحرك با فرمت GIF از میان كل نتایج استخراج و در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

توجه داشته باشید تصاویر متحرك در صفحه اولیه نتایج جستجو به‌صورت ثابت است و هنگامی كه برای نمایش اندازه اصلی عكس روی آنها كلیك می‌كنید، می‌توانید آنها را به‌صورت متحرك مشاهده كنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

واتس‌اپ به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های محبوب پیام رسان به حساب می‌آید که در مارکت‌های مختلف شاهد تعداد دانلودهای بالایی برای آن هستیم. این پیام رسان به صورت رایگان برای پلتفرم‌های متعدد موجود بوده و کاربران سیستم عامل‌های مختلف می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. 

 

توسط واتس‌‌اپ می‌توان در بستر اینترنت با افراد ارتباط برقرار کرد و به ارسال پیام‌های متنی و مولتی مدیا پرداخت. تماس صوتی و تصویری هم قابلیت‌ دیگری است که در این اپلیکیشن‌ با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار دارد.

 

واتس‌اپ تمرکز زیادی بر روی امنیت کاربر داشته و در همین راستا، قابلیت‌ تایید دو مرحله‌ای را به اپلیکیشنش اضافه کرده است. با استفاده از قابلیت تایید دو مرحله‌ای که آن را در اینستاگرام، تلگرام و تعدادی دیگر از این قبیل اپلیکیشن‌ها دیده بودیم، فردی که می‌خواهد به حساب کاربری لاگین شود، می‌بایست علاوه بر کد ورودی که توسط پیامک به شماره تلفن همراه ارسال می‌شود، رمز عبوری را هم که از پیش تعیین شده، وارد نماید. تایید دو مرحله‌ای در واقع حالتی را ایجاد می‌کند که اگر شخص دیگری حتی به سیمکارت شما دسترسی داشته باشد، نتواند وارد حساب کاربری واتس‌اپ‌تان شود. 

 

برای افزایش امنیت واتس‌اپ خود توسط قابلیت تایید دو مرحله‌ای، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

واتس‌‌اپ را از طریق اپ استور یا گوگل پلی به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

برنامه را اجرا کرده و بر روی آیکون سه نقطه قرار گرفته در بخش بالایی رابط، تپ کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 افزایش امنیت واتس‌اپ

 

گزینه Settings را برگزینید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

افزایش امنیت با تایید دو مرحله‌ای

 

وارد منوی Account شوید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

امنیت واتس‌اپ

 

گزینه Two-step verification را انتخاب کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 

در صفحه باز شده، بر روی دکمه ENABLE تپ کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

افزایش امنیت واتس اپ با تایید دو مرحله‌ای

 

رمز مورد نظر خود را وارد نمایید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 

یک بار دیگر رمز عبور خود را وارد کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 

آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی NEXT کلیک کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 

یک بار دیگر آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و بر روی SAVE تپ کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 

در این مرحله تایید دو مرحله‌ای واتس اپ شما فعال شده و تنها کافی است بر روی DONE تپ کنید.

 

افزایش امنیت واتس‌اپ, تایید دو مرحله‌ای در واتس آپ

 

برای استفاده از قابلیت تایید مرحله‌ای با هدف افزایش امنیت واتس‌اپ به نکات زیر هم توجه کنید:

رمز عبور انتخابی شما برای قابلیت تایید دو مرحله‌ای واتس‌اپ باید 6 رقم باشد.

 

در مرحله 9 که آدرس ایمیل از شما خواسته می‌شود، می‌توانید با انتخاب Skip از آن بگذرید.

 

وارد نمودن آدرس ایمیل برای زمانی است که رمز عبور تایید دو مرحله‌ای خود را فراموش کرده‌اید. در صورت Skip کردن مرحله 9، احتمال بازیابی رمز عبور فراموش شده تقریبا صفر خواهد بود.

 

با طی مراحل بالا، هر بار که از حساب کاربری خود خارج شوید، از شما علاوه بر کد ارسالی، رمز عبور هم خواسته می‌شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

3# AMP دقیقا چیست؟
AMP توسط AMP Project به عنوان “یک پروژه متن باز ابتکاری است که دستور میدهد تا ناشرین درونمایه در وب بتوانند محتوایی را شکل دهند که برای دستگاه های موبایل بهینه سازی شده و آنها میتوانند هر جایی به طور آنی بارگذاری شوند.”

مقصد پایانی AMP اینست که تجربه کاربری را دستگاه های موبایل بهینه سازی کند و پیشه با موبایل در اینترنت را برای کاربران با افزایش سرعت و برخی دگرگونی ها در درونمایه راحت کند. AMP برای بهینه سازی یک محتوا بعضی منابع آن را حذف کرده و چه بسا تقسیم ای از آنها را به کلی از محتوای اصلی برای کاربر حذف کند، این موارد میتوانند شامل ویدیو، اشکال، انیمیشن ها و … باشند که بارگذاری برگه را افزایش میدهند. AMP از HTML و برخی مشخصات سایر بدست پروژه AMP، جاوا اسکریپ (تحویل دهنده های سرعت،) و کش گوگل (کش پرکار شده ی AMP برای تحویل سریعتر محتوا) که به کسب و کارها کمک میکند لغایت برگه هایی با کمترین حجم را ایجاد کنند.

برگه های مشخصی هستند که سرعت بارگذاری آنها به طور کاملا محسوسی زیاد است. مثلا فیش های لایک فیسبوک و یا Apple News که ازین جمله هستند. همانطور که گفتیم AMP برای این گسترش پیدا کرده تجربه اینترنت در موبایل را برای کل در همه جا بهتر کند و البته گفتیم یک پروژه متن مفتوح است، پس کل میتوانند از آن استفاده کنند. محتواهای شتابدهی شده امروز در جستجوهای گوگل، توئیتر، پینرست، لینکدین و بعضی وبسایت های دیگر… فعال است. و پلتفرم های دیگری کماکان در حال تمایل به سمت این پروژه هستند.

در ویدیوی ذیل میتوانید پیش نمایشی از AMP را نگریستن کنید. البته به سرعت دقت کنید که این درونمایه با میانگین سرعت اینترنت جهانی و حتی ذیل تر متعلق به مشاهده میشود. اگر بخواهید در این مورد بیشتر بدانید باید به منابع انگلیسی و دانشنامه گوگل در این باره مراجعه کنید.

[aparat id=”0w1rh”]
مورد مهمی که باید در این گویه بدانید مربوط به کش گوگل است. وقتی کاربران لینک فیش AMP را که از طریق جستجوی گوگل گرفته اند به اشتراک میگذارند، امتیازی برای گوگل ثبت می شود و صرفا برای وبسایت شما نخواهد بود. این یک ابزار برای تغییر طریق کار گوگل است. این سرویس درونمایه و کاربران وبسایت شما را در سرورهای گوگل نگه میدارد، که البته از روش معمول و منطقی انتقال مستقیم کاربران از گوگل به وبسایت شما نیز مخالفت دارد.

یکی از کارهای جالبی که گوگل در خصوص AMP انجام داده اینست که شرایطی را فراهم کرده تا بتوان چگونگی AMP را در وبسایت خویش تحت تعقیب داشته باشید.

یکی از باورهای اشتباهی که در مورد AMP وجود دارد اینست که بعضی میپندارند تعویض برای طراحی رسپانسیو است. حتی اگر شما فیش هایی با توانایی AMP داشته باشید، کاربران موبایل همچنان به نسخه موبایل وبسایت شما دسترسی خواهند داشت و متعلق به کاربرد خواهند کرد. و حتی نیاز نیست که تمام برگه های وبسایت شما AMP پرکار شده داشته باشد، به طور معمول AMP برای تقسیم وبلاگ وبسایت شما در دسترس خواهد بود.

 

4# سود پروژه AMP برای چه کسی خواهد بود؟
گفتیم این پروژه از ابزارهایی برای بهینه سازی محتوای وبسایت استفاده میکند. با به کارگیری ویژگی هایی که تو آن توسعه داده شده است این سرویس میتواند هر نوع محتوای سنگینی را که بخشی از یک محتوای کلی هستند حذف کند. کل وبسایت ها هم نمیتوانند استفاده مفیدی از AMP داشته باشند. اگر در وبسایت هایی که به فروش محصول و سرویس مشغول هستند از سرویس AMP بهره‌گیری کنند قطعا بخشی از طراحی و المان هایی که در وبسایت خود دارند را از دست خواهند داد اما در مقابل آن عملکرد پذیری و تجربه عملی متفاوتی را برای کاربران خویش ارائه خواهند داد. ب رای اطلاعات بیشتر به سایت مانگو مراجعه فرمایید.

اما بزرگترین دسته کاربران که از این پروژه نفعی عاید آنها خواهد شد، ناشران و فرآوری کنندگان درونمایه هستند، کبیر یا حقیر فرقی نمیکند. اگر شما هم فرآوری کننده درونمایه بوده یا از طریق بازاریابی محتوا در وب حضور دارید بهترین شغل اینست که حتما آن را پرکار کنید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

در این مقاله، روش‌هایی را برای رفع بلاک در اینستاگرام بیان می‌کنیم. هرچند اینستاگرام چنین اقدامی را برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی ربات‌ها و اشاعه‌ی اسپم‌ها انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات این مشکل گریبان‌گیر کاربران عادی هم می‌شود. اگر شما هم یکی از همین کاربران عادی هستید که به این مشکل برخورده‌اید، ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.

 

بلاک شدن توسط اینستاگرام به چه معناست؟

در این مقاله، منظور ما از بلاک شدن در اینستاگرام، محرومیت از لایک کردن و کامنت گذاشتن است. زمانی که اینستاگرام تشخیص می‌دهد فعالیت‌های یک کاربر بیش از حد زیاد است، فعالیت‌های او را معلق می‌کند. در این مواقع هنگام لایک کردن یا کامنت گذاشتن، پیامی به نام Action Blocked نمایش داده خواهد شد. این اقدام، مجازات اینستاگرام برای فعالیت‌های غیرمجاز است. زمانی که این پیام را دریافت می‌کنید، یعنی تا مدت زمان خاصی قادر به لایک کردن و کامنت گذاشتن نخواهید بود و به‌اصطلاح قربانی بلاک اینستاگرام شده‌اید.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, بلاک شدن در اینستاگرام

خروج از بلاک اینستاگرام

 

چرا من از کامنت گذاشتن و لایک کردن محروم شده‌ام؟

بلاک شدن در اینستاگرام دلایل متعددی دارد. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

احتمالا با سرعت زیادی مشغول فالو و آنفالو کردن دیگران بوده‌اید.

برای دریافت لایک، از اپلیکیشن‌های به‌خصوصی استفاده کرده‌اید.

با استفاده از اپلیکیشن‌ها، کاربران دیگر را به‌صورت خودکار فالو و آنفالو کرده‌اید.

از یک کامنت یکسان بارها استفاده کرده‌اید.

در مدت زمان محدود، تعداد زیادی از عکس‌ها را لایک کرده‌اید.

اگر حداقل یکی از موارد بالا را انجام داده باشید، اینستاگرام پروفایل شما را به‌عنوان یک اسپم تشخیص داده و به همین خاطر بلاک شده‌اید.

 

روش‌های رفع بلاک در اینستاگرام چیست؟

۱. استفاده از اینترنت موبایل

اگر قربانی بلاک اینستاگرام شده‌اید، این احتمال وجود دارد که به‌جای بلاک پروفایل، IP شما فیلتر شده باشد. به همین خاطر برای گام اول، به‌جای استفاده از اینترنت وای‌فای، از اینترنت گوشی خود استفاده کنید.

 

۲. توقف فعالیت‌های اینستاگرام برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت

اگر اقدام قبلی مؤثر واقع نشد، برای رفع بلاک در اینستاگرام می‌توانید فعالیت‌های خود را برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت متوقف کنید. در این مدت نه لایک کنید، نه کامنت بگذارید و نه پروفایل جدیدی را فالو کنید.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, بلاک شدن در اینستاگرام

 بلاک شدن در اینستاگرام

 

۳. پروفایل خود را به دیگر شبکه‌های اجتماعی وصل کنید

از آنجا که اینستاگرام پروفایل شما را به‌عنوان یک اکانت اسپم در نظر گرفته، با اتصال اکانت اینستاگرام خود به اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر، به اینستاگرام نشان می‌دهید که شما ربات نیستید و یک شخص حقیقی هستید. برای اتصال اکانت اینستاگرام به دیگر شبکه‌های اجتماعی، در صفحه‌ی پروفایل در اندروید روی آیکن سه‌نقطه و در آیفون روی آیکن Settings ضربه بزنید. سپس با ورود به بخش Linked Accounts می‌توانید چنین کاری را انجام دهید.

 

۴. حذف اپلیکیشن‌های افزایش لایک و فالوور اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین مواردی که به بلاک شدن در اینستاگرام منجر می‌شود، استفاده از اپلیکیشن‌ها برای افزایش لایک و فالوور است. اگر اهل استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی هستید، پس وقت خداحافظی از آن‌ها فرارسیده است.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, بلاک شدن در اینستاگرام

بلاک شدن در اینستاگرام

 

۵. ارسال گزارش به اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید کار خطایی از شما سر نزده، پس باید این موضوع را به این شرکت گزارش دهید. بعد از ارسال گزارش، شاید این شرکت مشکل شما را برطرف کند. برای انجام چنین کاری، در گجت‌های اندرویدی روی آیکن سه نقطه و در آیفون هم روی آیکن Settings ضربه بزنید. در بخش Options، گزینه‌ی Report a Problem را پیدا کنید و بعد از ضربه زدن روی آن، گزینه‌ی Report a Problem را انتخاب کنید. در این قسمت مشکل خود را شرح دهید و سپس آن را ارسال کنید.

 

۶. صبور باشید

برای رفع بلاک در اینستاگرام باید صبور باشید، زیرا فرایند بازگشت قابلیت‌های اکانت شما ممکن است از ۴ ساعت تا ۴ هفته طول بکشد.

 

چگونه قربانی بلاک اینستاگرام نشویم؟

اگر بعد از یک بار بلاک شدن، موفق شدید فعالیت‌های خود را از سر بگیرید، توصیه می‌کنیم که در آینده بیشتر مراقب باشید. در ادامه به توصیه‌هایی اشاره می‌کنیم که برای جلوگیری از بلاک در اینستاگرام، بهتر است از آن‌ها پیروی کنید.

 

۱. حجم فعالیت‌ها را کاهش دهید

سرعت لایک زدن را کاهش دهید. همیشه بین لایک زدن‌ها چند ثانیه فاصله بگذارید و همچنین یک کامنت یکسان را در پست‌های مختلف ننویسید. در زمینه‌ی فالو و آنفالو هم زیاده‌روی نکنید.

 

۲. از اپلیکیشن‌های افزایش لایک و فالوور اینستاگرام استفاده نکنید

اینستاگرام قوانین سفت و سختی در مورد لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای تقلبی دارد. به همین خاطر برای افزایش لایک و فالوور از ربات‌ها استفاده نکنید.

 

۳. پروفایل اینستاگرام خود را تکمیل کنید

یک بیوگرافی مناسب، آدرس ایمیل و شماره تلفن را به پروفایل خود اضافه کنید. علاوه بر این، اگر می‌توانید اکانت دیگر شبکه‌های اجت

منبع



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

درباره قابلیت های جدید جیمیل چه می‌دانید؟ در طراحی جدید،‌ امکانات فراوانی به جیمیل افزوده شده که کار با آن را دلچسب‌تر و آسان‌تر می‌کند.

سرویس پست الکترونیکی جیمیل که توسط شرکت گوگل عرضه شده است، امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سرویس‌های ایمیل در اینترنت به شمار می‌رود، و به همین دلیل، گوگل به صورت مدوام در حال بهینه‌سازی و افزودن امکانات بیشتر به آن است تا کاربران بتوانند هرچه بهتر و سریع‌تر با آن کارکنند.

 

کاربران جیمیل اکنون این شانس را یافته اند که با چند کلیک ساده inbox جدید جیمیلشان را امتحان کنند.

زمزمه این بازطراحی جیمیل قبلا در کنفرانس Google IO به گوش رسیده بود، و اکنون جیمیل جدید برای کاربران غیرتجاری در دسترس قرار گرفته است.

این راهنما کسانی ارائه شده که مایلند این بازطراحی inbox جیمیل را مورد استفاده قرار دهند.

 

 چگونه از طراحی جدید جیمیل استفاده کنیم؟

مراحل ساده ای برای بهره مند شدن از جدیدترین ویرایش جیمیل پیش رو دارید.

ابتدا باید وارد اینباکس جیمیلتان شوید. سپس در گوشه بالا سمت راست پنجره روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید. در منوی کشویی قاعدتا مشاهده می کنید که دکمه اول جدید است(Try the new Gmail).

حالا دکمه ای را که می گوید «جیمیل جدید را امتحان کنید» فشار دهید.

 

 ورود به جیمیل, باز کردن جیمیل

امکانات جدید جیمیل

 

ویژگی های این جیمیل جدید چیست؟

این بازطراحی جدید جیمیل چند قابلیت جدید و چند رنگ مضاعف را برای اینباکس شما با خود به همراه آورده است. از جمله این قابلیتها تغییرات فوق العاده کیفیت زندگی است.

یکی از این تغییرات ظریف در این طراحی مشخصا این است که صفحه طراحی یکدست‌تری پیدا کرده است. میله جستجو در بالای اینباکس دیگر خارج از محلش به نظر نمی رسد، چرا که اکنون شفافیتی دارد که هر آنچه در پس زمینه باشد را هم می توانید ببینید.

 

برگه های Primary، Social و Promotions در بالای اینباکس اکنون به شکلی مرتب بر روی لیست ایمیلها جای گرفته اند. در جائی که ایمیلهای شما قرار می گیرند، گوگل رنگ بیشتر و دسترسی آسان به پیوستها را اضافه کرده است. ایمیلهای خوانده نشده هایلایت روشنتری نسبت به گذشته دارند، و ایمیلهای انتخاب شده اکنون هایلایت آبی می شوند.

در نمای پیش‌فرض، ایمیلهایی که پیوست دارند نشان خواهند داد که آن پیوست‌ها واقعا چه هستند، و شما می توانید بدون وارد شدن به ایمیل مستقیما آنها را باز کنید.

 

گوگل همچنین آیکن‌هایی را برای برچسبها برای انواع مختلف ایمیل (Inbox، Starred، Important، Sent و بقیه) افزوده است. حتی یک نوع جدید در دسترس قرار گرفته است: Snoozed. در ادامه به این قابلیت نیز خواهیم پرداخت.

 

دکمه های جدید جیمیل

علاوه بر طراحی، گوگل برخی ابزارها و تغییرات مفید را نیز افزوده است تا استفاده از جیمیل بهتر شود.

همانگونه که ذکر نمودیم، گوگل اکنون به شما اجازه ساکت شدن موقت (snooze کردن) ایمیلها را خواهد داد، تا بعدا که امکان پاسخگویی برایتان فراهم شد به شما یادآوری کند. یک دکمه جدید snooze برای استفاده از این قابلیت وجود دارد، و در جایی راحت در کنار دکمه های Archive، Delete و Mark as unread/Mark as read قرار گرفته است.

 

 ورود به جیمیل, باز کردن جیمیل

باز کردن جیمیل

 

اکنون اگر شما ماوستان را روی یک ایمیل ببرید، چهار دکمه ذکر شده در سمت راست ایمیل نمایش داده خواهند شد. این باعث خواهد شد که تعامل با آیتم‌ها در اینباکس سریع‌تر شود، چرا که نیازی نخواهد بود که ایمیل را انتخاب نموده و سپس ماوستان را به بالای صفحه ای ببرید که این دکمه ها قبلا در آنجا قرار داشتند.

 

دکمه جدید دیگر در سمت راست اینباکس جیمیل جدید قرار دارند، و امکان دسترسی سریع به Google Calendar، Google Keep و Tasks را برای شما فراهم می آورند. ابزارهای بیشتری را نیز می توان به آنجا افزود، مثلا Asana for Gmail.

 

 ورود به جیمیل, باز کردن جیمیل

 

قابلیت پاسخ های هوشمند گوگل (Google Smart Replies) نیز اضافه شده است. برای برخی از ایملها، بالای دکمه Reply، می توانید چند پاسخ ساده را ببینید که می توانید برای پاسخدهی سریع و مختصر به ایمیلها انتخاب کنید. در حال حاضر این ویژگی برای پاسخهای کوتاه و تشکرها بهترین راهکار است.

 

البته یک قابلیت دیگر وجود ندارد: لینک سریع به پروفایل Google +.  قبلا با بردن ماوس روی نام یک کاربر در ایمیل باز شده وی یک پاپ آپ باز می شد که برخی از جزئیات وی و لینکی به پروفایل گوگل پلاسش نمایش داده می شد. این پاپ آپ همچنان وجود دارد، ولی ظاهرا گوگل یک میخ دیگر بر تابوت گوگل پلاس کوبیده است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

خوشبختانه روند تغییر رمز عبور در توییتر آسان بوده و شما می‌توانید حتی از تلفن همراه خود نسبت به این تغییر اقدام کنید که ما روش‌های تغییر رمز عبور حساب توییتر را برای شما توضیح خواهیم داد. اگر در دستگاهی با سیستم‌عامل اندروید و یا  iOS نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام می‌کنید لازم است روی عکس پروفایل خود (منوی کناری که در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد) ضربه بزنید و بعد از آن گزینه Setting and Privacy را انتخاب کنید و بعد روی گزینه  Account ضربه بزنید.

 

حال اگر کاربر اندروید هستید، گزینه Password و اگر کاربر iOS هستید گزینه Change Password را انتخاب کنید. در صفحه باز شده که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، نیاز است که رمز عبور کنونی خود را در کادر اول وارد کرده و بعد رمز عبور جدید و تاییدیه آن را در کادر دوم و سوم به ترتیب وارد کنید.

 http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/twitter-account2-password.html

آموزش توییتر, آموزش کار با توییتر

تغییر رمز توییتر

 

همچنین اگر از مرورگر نیز استفاده می‌کنید، برای تغییر رمز عبور باید همین مراحل را طی کنید. پروفایل -> Setting and Privacy –>گزینه Password. توجه داشته باشید اگر دو مجوز دسترسی به حساب خود را برای امنیت بیشتر فعال کرده باشید، با این تغییر قادر نخواهید بود وارد حساب خود شوید مگر اینکه در صفحه ورود به حساب کاربری، نام کاربری و رمز عبور خود را مجددا وارد کنید و هویت خود را از طریق تلفن تایید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

مشکل اینست که نمیتوانید کاربران خویش را پیدا کنید، نمیدانید چرا کسی نوشتار های شما را نمیخواند و شدامد ورودی وبسایت شما زیاد پایین تر از مرز چشمداشت است. این نوشتار در گویه افزایش شدامد سایت است، حتما آن را بخوانید.

شما هم سایت نکویی دارید، محصولات و خدمات خویش را شناسایی کرده اید و پلن های فروش را پیمان داده اید، یا به دنبال کاربران هستید الی از وبسایت شما بازدید کنند، حتما در کناره این موارد هم محتوای نکوداشتن برای وبسایت خود تولید میکنید. اما بازدیدی کسب نمی کنید. خب در نخستین مرحله باید بدانید که چرا مطالب شما بازدید کسب نمی کنند!

دستیابی به شدامد سیل آسا و کاربران و خوانندگان فراوان، کامیابی و افتخار وبسایت شما را هم رقم خواهد زد. شاید تا بحال مقالات زیادی را خوانده اید که عناوین آنها “دست یابی به شدامد کاربران بیشتر” است و موضوعات کلی آنان در زمینه افزایش بازدید سایت و دستیابی به کاربران بیشتر است.

اما پس متعلق به با دشوار دیگری روبرو میشوید: این تکنیک ها و طریق های کارآمد توسط بسیاری از وبسایت ها و مدیران وبسایت ها کاربرد میشود. پس گذرگاه های قبل روی شما باید خلاقانه تر، کاربردی تر و بهتر باشند الی بتوانید بازدهی مفید اکثریت داشته باشید و کاربران بیشتری از گوگل اخذ کنید.

اگر به دنبال این گذرگاه کارها هستید، پلتفرم کسب و کار جای راستی آمده اید. با ما باشید لغایت در ادامه با برخی از این تکنیک های افزایش کاربر آشنا شوید. در این نوشتار ده گذرگاه کار و تکنیک کارایی گذار را روشنگری دیتا ایم که میتواند شدامد را به وبسایت شما سرازیر کند. بیایید پیش از آغاز کار، بعضی از این تکنیک های ابدیت که اصول پیشه هستند را بررسی نماییم سپس سراغ راهبرد های افزایش و بازاریابی اینترنتی و موارد دیگر بگیریم.

اصول کار

1# تولید محتوای با کیفیت


مطمئنا این سخن را بارها و بارها شنیده اید. چون حقیقت دارد: تولید محتوای با کیفیتی که بتواند برای کاربران سودمند باشد و اصول کیفی یک نوشتار را رعایت کرده باشد، حتما در روابط بین شما و کاربران کارایی بیشتری خواهد داشت. و کاری میکند که کاربران دوباره سراغی از شما بگیرند.

اما به سادگی چیزی که خواندید نیست. شما باید محتوای متفاوت تری نسبت به آنچه که هستی دارد فرآوری کنید. لزوما تفاوت ها نباید طوری باشند که شما را متمایز اثر دهند، بلکه باید آنها کاربردی تر بودن خدمات شما را توجیه کنند. بعد یاد بگیرید از این نکات برای تولید درونمایه ستفاده کنید.

درک کیفیت یک درونمایه برای کاربران آسان تر است، اگر نرخ ماندگاری مقاله شما بالا باشد در این چهره کیفیت داشته است که کاربران را در فیش نگه داشته و به مطالعه اغلب ناچار کرده است. در غیر این چهره فقط یک محتوای بلند روی وبسایت خویش بارگذاری کرده اید و نتیجه ای نداشته است، البته شاید به خاطر اینست که برنامه محتوای شما اشتباهات زیادی دارد.

اما مطمئن باشید پس از مطالعه کامل مقاله قبل رو خواهید توانست ایده ها و مسیر کارهای اکثریت داشته باشید الی بتوانید از اشتباهات بهینه سازی دوری کنید، و شدامد احسان کسب کنید. اصل شغل اینست که واقعا بخواهید در باره آنچه که میدانید و میتوانید با کمال رغبت دست به پیشه شوید و سعی کنید بهترین نتیجه شدنی را بگیرید.

 

2# بازاریابی شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی و رسانه های عمومی به راستی تاثیرات مهمی در روابط با مشتری و افزایش فروش در اینترنت دارند، آنها کمک میکنند تا سوداگری خویش را گسترش دهید و کل اینکار ها را رایگان انجام دهید. میتوانید با استفاده از این شبکه ها که هر کدام مناسب وبسایت شما باشد، کاربران اکثریت را به وبسایت خود دعوت کنید، که مثال های کامیاب آنها در مملکت ما تلگرام است.

به هر حال، این مورد احتمالاً وقت اکثریت را طلب کند لغایت بتوانید جمعی از کاربران خود را داشته باشید و آنها در دسترس شما باشند تا وبسایت خود را سریعا در اختیارشان پیمان دهید. ولی نکویی شبکه های اجتماعی اینست که میتوانید کاربران را به وبسایت خویش بیاورید سپس این آنها هستند که بخواهند تارنما را ترک کنند یا اینکه در وبسایت شما عضو شوند.

 

3# بهینه سازی وب سایت


استراتژی مناسبی در سئو وبسایت میتواند بهترین گزینه در ایران برای دستیابی به ترافیک باشد، معمولا کاربران از راه جستجو با وبسایت ها آشنا میشوند، داشتن رتبه مناسب در گوگل میتواند رشد وبسایت شما را رقم بزند و البته شما را در بازی نگه دارد. از زمانی که گوگل تصمیم گرفته به صورت متواتر الگوریتم های جستجو و رتبه بندی وبسایت ها را بروزرسانی و با دگرگونی ها همراه کند، یکتا از بهترین راهبرد ها شغل روی واژه ها کلیدی طولانی است که اصل کلمه کلیدی شما را داخل خویش داشته باشد.

به هر حال، شما نباید به پیگیری این باشید که حتما همه واژه ها کلیدی را در همه جای نوشتار خویش کاربرد کنید. محتوای باکیفیت از عقیده کاربران تعیین میشود و نه اینکه صرفا روی کاغذ یک محتوای خوب بنویسید، به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت است که کاربران را در وبسایت نگه میدارد و آنها را ترغیب میکند الی دوباره هم به وبسایت شما باز گردند، اگر هم تارنما شما نرخ ماندگاری بالایی دارد، پیش درآمد سعی کنید گوگل آنالیتیکس را روی سایت خویش نصب کنید، سپس متعلق به کاربرد کنید تا بتوانید نرخ فرار را ذیل بیاورید.

 

اگر شما میتوانید چندی موارد بهینه سازی درونمایه را از روی کاغذ برداشته و وارد درونمایه کنید عالی میشود اما به یاد داشته باشید که روی کیفیت درونمایه تمرکز کنید نه اینکه واژه کلیدی را به شدت در محتوای خویش داشته باشید، به این ترتیب شما میتوانید یک موفقیت در بازاریابی محتوایی کسب کنید.

این رهنمود ها و نکات با سایر اصول سئویی در وابستگی هستند که به شما کمک میکنند ترافیک ارزشمندی بدست بیاورید. افزونه سئو All In One SEO و SEO by Yoast برای همین کار طراحی شده اند و شما میتوانید از آنها برای اینکار خود نهایت کاربرد را ببرید.

دوباره باید بگم که، تمامی این تاکتیک ها را هر کسی در وبسایت خویش بهره‌گیری میکند، بعد شما چطور میتوانید به ترافیک خوبی دست پیدا کنید؟ پیش درآمد باید بدانید که اگر محتوای زیادی تولید کردید باید مداوم آن را مجدد بازنویسی کنید.

سپس

آفلاین شوید

گاهی اوقات احتیاج است که از دنیای مجازی فاصله گرفته و وبسایت خود را در حیات واقعی و دنیای خارج شناسایی کنید و ترویج دهید. آیا مشتریان شما میدانند که شما یک وبسایت هم دارید که میتوانند متعلق به خرید کنند؟ آیا مردمی که با شما در بستگی هستند خبر دارند که شما یک وبسایت اینترتی راه اندازی کرده اید؟ یا اینکه کدام یک از اشخاصی که با آن ها در وابستگی هستید، میتوانند اینترنتی خرید کنند، یا اینکه آخرین خبرها را در باره کسب و کار و چه بسا کار و جنبش شما تعقیب کنند؟

ترویج وبسایت شما در دنیای واقعی میتواند تاثیرگذار باشد. احتمالاً در این شغل حتی ایده هایی به ذهن شما برسد، شیوه هایی قابل لمس که میتواند روی شدامد وبسایت شما تاثیر گذار باشند. در اینجا میتوانید چند ایده بامزه را ببینید، ایده هایی خلاقانه، فانتزی، کارایی گذار و اینکه در نهایت میتوانند مارکت شما در دنیای واقعی گسترش دهند:

لوازمی طراحی کنید که برند شما را داشته باشند، فنجان های کبیر قهوه، کیف و پیرهن . . .
پوسترهایی خلاقانه طراحی کنید که هوش از سر آدم بپرانند با ایده های سورئالیم . . .
برخی از پست های وبلاگ خودتون رو راجب انرژی های مثبت و بخشش و لطافت در حیات بنویسید و سپس پوسترها و مطالب وبلاگ خودتون را در فروشگاه و یا دفاتر بازرگانی بچسبانید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر به یک منبع جامع ازاطلاعات شخصی کاربران تبدیل شده‌اند. این سرویس‌ها می‌توانند در هر زمان، به داد‌ه‌هایی که از کاربران مختلف در سرورهایشان ذخیره کرده‌اند، دسترسی داشته باشند که همین هم باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است. 

 

از آنجایی که اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد در میان کاربران محسوب می‌شود و روزانه میلیون‌ها اطلاعات مختلف از افراد در این سرویس قرار می‌گیرد، امنیت در آن به عنوان یک فاکتور مهم و ضروری تلقی می‌شود.

 

اینستاگرام با درک دغدغه کاربران در رابطه با بحث امنیتی، بخش جدیدی را به اپلیکیشنش اضافه کرده که توسط آن می‌توان به تمامی داده‌هایی که از فرد در سرورش ذخیره کرده، دسترسی داشت. در واقع با وارد شدن به این بخش، اینستاگرام تمامی اطلاعاتی را که از شما در اختیار دارد، برایتان ارسال می‌کند. این قابلیت به عنوان روشی برای گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام محسوب شده که توسط آن می‌توانید تمامی اطلاعات خود در این شبکه اجتماعی را به صورت یکجا دانلود و ذخیره کنید. 

 

برای گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام خود و دسترسی به تمامی داده‌هایی که این شبکه اجتماعی از شما جمع آوری کرده، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

 

جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

با باز کردن اپلیکیشن، وارد پروفایل خود شوید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام

 

بر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

گرفتن بکاپ از اینستاگرام

 

از سربرگ Privacy and Security، گزینه Data download را برگزینید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

بکاپ اطلاعات اینستاگرام

 

ایمیل خود را وارد کرده و بر روی Request Download کلیک کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام

 

رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی Next تپ کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

بکاپ گرفتن از پست‌های اینستاگرام

 

بر روی دکمه Done کلیک کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

گرفتن بکاپ از اینستاگرام

 

با طی این مراحل، اینستاگرام برای شما ایمیلی حاوی یک لینک می‌فرستد و بعد از وارد نمودن اطلاعات حساب کاربری خود، یک فایل فشرده در دستگاه شما دانلود می‌شود. در این فایل فشرده شده، تمامی اطلاعاتی که اینستاگرام از شما دارد، قرار گرفته و ‌می‌توانید از این طریق به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

برای استفاده از قابلیت Data Download یا همان بکاپ اطلاعات اینستاگرام خود، نکات زیر را هم در نظر داشته باشید:

درون فایل فشرده‌ای که دانلود کرده‌اید، اطلاعات شما به صورت گروه بندی شده در پوشه‌های مختلف قرار گرفته است. برای مثال در بخش Videos، تمامی ویدیوهایی که در اینستاگرام آپلود کرده‌اید و هنوز در سرور موجود بوده، بر اساس تاریخ وجود دارد.

 

فایل‌هایی با فرمت‌ json موجود بوده که اطلاعاتی از نحوه فعالیت‌های شما در آن‌ها ثبت شده است. برای مثال اطلاعات تمامی جستجوهای شما در اینستاگرام، از این قسمت قابل دسترسی است. فایل‌های json را می‌توانید با برنامه‌های اجرا کننده متن، مشاهده کنید.

 

دریافت ایمیل لینک دانلود بکاپ اطلاعات اینستاگرام ممکن است تا 48 ساعت به طول بینجامد.

به گفته اینستاگرام، فایل‌های ارسال شده توسط ایمیل، تمام اطلاعات ذخیره شده از کاربر در سرور هستند که البته هنوز نمی‌دانیم صحت این جمله چقدر است. حتما شما هم با دیدن فایل‌ بکاپ خود و اطلاعات ذخیره شده در آن، حیرت زده شده‌اید. این شبکه اجتماعی، کوچکترین فعالیت‌ کاربر را به ثبت رسانده و معلوم نیست در آینده چه استفاده‌ای از این داده‌ها می‌کند

منبع



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر به یک منبع جامع ازاطلاعات شخصی کاربران تبدیل شده‌اند. این سرویس‌ها می‌توانند در هر زمان، به داد‌ه‌هایی که از کاربران مختلف در سرورهایشان ذخیره کرده‌اند، دسترسی داشته باشند که همین هم باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است. 

 

از آنجایی که اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد در میان کاربران محسوب می‌شود و روزانه میلیون‌ها اطلاعات مختلف از افراد در این سرویس قرار می‌گیرد، امنیت در آن به عنوان یک فاکتور مهم و ضروری تلقی می‌شود.

 

اینستاگرام با درک دغدغه کاربران در رابطه با بحث امنیتی، بخش جدیدی را به اپلیکیشنش اضافه کرده که توسط آن می‌توان به تمامی داده‌هایی که از فرد در سرورش ذخیره کرده، دسترسی داشت. در واقع با وارد شدن به این بخش، اینستاگرام تمامی اطلاعاتی را که از شما در اختیار دارد، برایتان ارسال می‌کند. این قابلیت به عنوان روشی برای گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام محسوب شده که توسط آن می‌توانید تمامی اطلاعات خود در این شبکه اجتماعی را به صورت یکجا دانلود و ذخیره کنید. 

 

برای گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام خود و دسترسی به تمامی داده‌هایی که این شبکه اجتماعی از شما جمع آوری کرده، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

 

جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

با باز کردن اپلیکیشن، وارد پروفایل خود شوید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام

 

بر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

گرفتن بکاپ از اینستاگرام

 

از سربرگ Privacy and Security، گزینه Data download را برگزینید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

بکاپ اطلاعات اینستاگرام

 

ایمیل خود را وارد کرده و بر روی Request Download کلیک کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام

 

رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی Next تپ کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

بکاپ گرفتن از پست‌های اینستاگرام

 

بر روی دکمه Done کلیک کنید.

 

بکاپ اطلاعات اینستاگرام, بکاپ پست اینستاگرام

گرفتن بکاپ از اینستاگرام

 

با طی این مراحل، اینستاگرام برای شما ایمیلی حاوی یک لینک می‌فرستد و بعد از وارد نمودن اطلاعات حساب کاربری خود، یک فایل فشرده در دستگاه شما دانلود می‌شود. در این فایل فشرده شده، تمامی اطلاعاتی که اینستاگرام از شما دارد، قرار گرفته و ‌می‌توانید از این طریق به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

برای استفاده از قابلیت Data Download یا همان بکاپ اطلاعات اینستاگرام خود، نکات زیر را هم در نظر داشته باشید:

درون فایل فشرده‌ای که دانلود کرده‌اید، اطلاعات شما به صورت گروه بندی شده در پوشه‌های مختلف قرار گرفته است. برای مثال در بخش Videos، تمامی ویدیوهایی که در اینستاگرام آپلود کرده‌اید و هنوز در سرور موجود بوده، بر اساس تاریخ وجود دارد.

 

فایل‌هایی با فرمت‌ json موجود بوده که اطلاعاتی از نحوه فعالیت‌های شما در آن‌ها ثبت شده است. برای مثال اطلاعات تمامی جستجوهای شما در اینستاگرام، از این قسمت قابل دسترسی است. فایل‌های json را می‌توانید با برنامه‌های اجرا کننده متن، مشاهده کنید.

 

دریافت ایمیل لینک دانلود بکاپ اطلاعات اینستاگرام ممکن است تا 48 ساعت به طول بینجامد.

به گفته اینستاگرام، فایل‌های ارسال شده توسط ایمیل، تمام اطلاعات ذخیره شده از کاربر در سرور هستند که البته هنوز نمی‌دانیم صحت این جمله چقدر است. حتما شما هم با دیدن فایل‌ بکاپ خود و اطلاعات ذخیره شده در آن، حیرت زده شده‌اید. این شبکه اجتماعی، کوچکترین فعالیت‌ کاربر را به ثبت رسانده و معلوم نیست در آینده چه استفاده‌ای از این داده‌ها می‌کند.

 

موضوعی که بیشتر ما را نگران می‌کند، وجود فایل‌های json است که اطلاعات شخصی زیادی را در خودشان جای داده‌اند. کامنت‌هایی که گذاشته‌اید، پست‌هایی که لایک کرده‌اید، پیام‌هایی که در دایرکت ارسال کرده‌اید (حتی بعد از حذف کردن)، تنظیمات اعمال شده و بسیاری دیگر از این قبیل اطلاعات، در سرور اینستاگرام  توسط فایل‌های json ذخیره شده و قابل دسترسی هستند.

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()