نوشته شده توسط : mj

به‌عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید حین جست‌وجو در گوگل به‌دنبال یک مقاله، ویدئویی از سایت آپارات را نیز مشاهده کنید یا حین گشت و گذار در سایت مورد علاقه خود قصد دارید صفحه اول سایتی را نیز در کنار دستتان باز داشته باشید. در این شرایط می‌توانید با انجام یک ترفند، این قابلیت را به مرورگر فایرفاکس اضافه کنید. روش انجام کار به شرح زیر است:

 

مرورگر فایرفاکس را اجرا کنید.

 

به لینک زیر مراجعه کرده و روی گزینه Install Test Pilot & Enable Side View کلیک کنید.

https://testpilot.firefox.com/experiments/side-view

 

در صورت نمایش پیام هشدار در مرورگر، با کلیک روی گزینه Add نصب افزونه روی مرورگر را تائید کنید. (این پیام دو مرتبه نمایش داده می‌شود که مرتبه اول برای افزونه اصلی و مرتبه دوم برای قابلیت Side View است)

 

 نمایش دو سایت در یک صفحه, مرورگر فایرفاکس

نمایش دو سایت در یک صفحه

 

پس از نصب هر دو افزونه موردنیاز مشاهده خواهید کرد که آیکون Side View به نوار ابزار مرورگر شما اضافه می‌شود. با کلیک روی این آیکون می‌توانید روی سایتی که در ستون کناری صفحه مرورگر باز شده مدیریت داشته باشید. همچنین برای باز کردن هر سایت در این ستون کافیست روی لینک موردنظر خود کلیک راست کرده و گزینه Open link in sidebar را انتخاب کنید.

 

نکته: برای انتقال هریک از سایت‌های دلخواه در ستون کناری، می‌توانید پس از ثبت آدرس سایت در نوار آدرس مرورگر و باز شدن سایت مربوطه، روی آیکون Open Side View در مقابل آدرس سایت در نوار آدرس کلیک کنید. در ادامه پس از انتقال این سایت به ستون کناری می‌توانید آدرس سایت دیگری را در نوار آدرس باز کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

رفتن به حالت مخفی

گوگل کروم به آن حالت ناشناس (Incognito Mode) می‌گوید، در فایرفاکس و سافاری اپل نامش مرورگری خصوصی (Private Browsing) است و مایکروسافت هم در مرورگرهایش اسمش را در خصوصی (InPrivate) می‌گذارد، اما این حالت را هرچه بنامیم، در اصل لزوم موجودیت آن تفاوتی ایجاد نمی‌شود.

 

وقتی بحث حالت مخفی مرورگر می‌شود، نخستین چیزی که به ذهن کاربران می‌آید، مساله تاریخچه (History) سایت‌های بازدیدشده است. ذخیره نشدن تاریخچه یکی از کاربردهای مهم این قابلیت به شمار می‌آید، ولی این تمام ماجرا نیست. موقعیتی را در نظر بگیرید که می‌خواهید با استفاده از دستگاهی غیر از دستگاه شخصی خود (رایانه یا تبلت و موبایل) وارد ایمیل‌تان شوید.

 

این کار را در یک tab عادی در مرورگر انجام ندهید. به جای آن، وارد حالت مخفی شوید و با خیال راحت کارتان را انجام دهید تا پس از بستن آن، اثری از اطلاعاتتان در آن دستگاه باقی نماند، اما چگونه وارد این حالت شویم؟

 

در مرورگر کروم، روی منوی اصلی (سه‌نقطه/ سه خط گوشه راست بالا) کلیک کرده و گزینه New Incognito Window را بزنید تا پنجره جدیدی در این حالت باز شود. برای این کار از میانبر Ctrl+Shift+N هم می‌توانید استفاده کنید. در فایرفاکس و سافاری هم با انتخاب New Private Window از منو یا نوار بالا (در سافاری ذیل منوی File) می‌توانید این حالت را فعال کنید. کلید میانبر آن در فایرفاکس Ctrl+Shift+P است.

 

روی موبایل و تبلت هم روند کار تقریبا مشابه است. در فایرفاکس و کروم، از منو، New incognito/Private tab را انتخاب می‌کنید. در سافاری iOS با کمی تفاوت، یک tab عادی را باز می‌کنید و سپس با زدن روی Private در گوشه چپ پایین، وارد حالت مخفی می‌شوید.

 

در حالت مخفی، مرورگرها غیر از تاریخچه، کوکی‌ها (Cookies)، جست‌وجوهای انجام گرفته و همچنین فایل‌های موقتی را نگه نمی‌دارند که باعث می‌شود سایت‌ها و افراد نتوانند از این موارد برای دنبال کردن فعالیت‌های شما در مرورگر استفاده کنند.

 

مرا دنبال نکنید!

اگر در میان تنظیمات مرورگرتان بگردید، در بخش حریم خصوصی به گزینه‌ای برمی‌خورید به نام «دنبال نکن» (Do Not Track) که می‌توانید آن را فعال کنید. این قابلیت در اصل به‌صورت محترمانه به سایت‌ها می‌گوید که کاربر نمی‌خواهد فعالیت‌هایش در اینترنت دنبال شود.

 

ایده این‌که به کاربران این گزینه داده شود که صریحا بگویند نمی‌خواهند رد پایشان در وب باشد، در تئوری طرح خوبی بوده، اما متأسفانه در عمل فایده چندانی ندارد. دلیل هم این است که تعداد سایت‌هایی که واقعا به سیگنال «دنبال نکن» احترام می‌گذارند، به طرز شرم‌آوری پایین است و بقیه به این راحتی‌ها دست از سر کاربر برنمی‌دارند!

 

خوشبختانه جایگزین‌هایی برای این گزینه وجود دارد که واقعا جلوی دنبال‌کنندگان را می‌گیرد. مشهورترین‌هایشان Ghostery و Privacy Badger هستند که با نصب افزونه‌هایشان روی مرورگر، سرویس‌هایی که در حال پیگیری ترافیک وب شما هستند نمایش داده شده و به شما این قدرت داده می‌شود راهشان را سد کنید.

 

دزدی‌های اطلاعاتی, گوگل کروم

 مرورگر امن‌

 

استفاده از یک مرورگر امن‌تر

هرقدر هم که مرورگرهای مشهور و شرکت‌های پشت‌شان درخصوص امنیت رجز بخوانند،‌ باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که اگر واقعا کاربری نگران امنیت اطلاعاتش باشد،‌ نمی‌تواند به آنها اطمینان کند. وقتی خود گوگل دنبال اطلاعات کاربران است، چطور می‌توان به مرورگر ساخت آن اعتماد کرد؟

 

در مقابل این مرورگرها، چند مرورگر ناشناخته‌تر اما امن‌تر وجود دارد که حتی‌الامکان سعی کرده‌اند به نگرانی اطلاعاتی کاربران اهمیت بدهند.

یکی از این مرورگرها، SRWare Iron نام دارد که محصول یک شرکت آلمانی است. اگر از کاربران گوگل کروم باشید، محیط آیرن برایتان آشنا خواهد بود، زیرا این مرورگر هم بر پایه پروژه متن‌باز کرومیوم (Chromium project) توسعه یافته است. تفاوت اصلی آیرن و کروم در حفاظت از داده‌های کاربران است. این مرورگر در اصل همان تجربه کروم را با حذف ایرادات امنیتی مانند پیشنهادهای جست‌وجو یا شناسه یکتای هویتی (Unique User ID) ارائه می‌کند.

 

مرورگر دیگری که در این زمینه می‌توانید سراغش بروید، مرورگر درگن (Dragon Browser) از شرکت Comodo است. این مرورگر هم بر اساس کرومیوم است و به طور خودکار جلوی دنبال کردن و کوکی‌ها را می‌گیرد. درگن در مورد اعتبارسنجی دامنه‌ها هم بسیار سختگیرانه عمل کرده و حتی گواهی‌های SSL قوی را از ضعیف جدا می‌کند. علاوه بر اینها، درگن در داخلش از نوعی آنتی‌ویروس هم کمک می‌گیرد تا از کاربران در مقابل بدافزارها، ویروس‌ها و دیگر حمله‌های اینترنتی محافظت کند.

 

جست‌وجو در جایی غیر از گوگل

وقتی پای جست‌وجو به میان می‌آید، درصد زیادی از کاربران به چیزی غیر از گوگل حتی فکر هم نمی‌کنند! البته با قدرت گوگل در سرچ حق دارند، ولی آن سوی دیگر سکه امنیت اطلاعاتی است که گوگل با جمع‌آوری اطلاعات شخصی در موتور جست‌وجویش از متهمان اصلی نقض آن است. اما چه جایگزینی برای گوگل وجود دارد؟ اینجاست که DuckDuckGo.com وارد می‌شود!

 

اگر تا به حال اسم DuckDuckGo را نشنیده‌اید، شما تنها نیستید و درصد کاربران آن در مقابل گوگل بسیار پایین است، ولی شاید جالب باشد بدانید موتور این سایت روزانه نزدیک به 16 میلیارد جست‌وجو را انجام می‌دهد!

 

داک‌داک‌گو را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: «موتور جست‌وجویی که شما را دنبال نمی‌کند». برخلاف گوگل، داک‌داک‌گو هیچ‌گونه اطلاعات شخصی را هنگام سرچ از شما جمع‌آوری نمی‌کند و بر این اساس نتایج جست‌وجوی آن هم خنثی و کاملا غیرشخصی‌سازی‌شده است.

 

بنابراین می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت‌تری در آن جست‌وجو کنید. داک‌داک‌گو علاوه بر سایت، مرورگر موبایلی هم برای اندروید و iOS عرضه کرده که تمام قابلیت‌های اصلی سایتش را در داخل آن تعبیه کرده است.

 

مسیرهای نشت اطلاعات

مرورگرها، پنجره کاربران به دنیای اینترنت هستند و حرکت اطلاعات در این پنجره دو طرفه است. یعنی همان‌طور که شما از سایت‌ها و سرویس‌ها اطلاعات دریافت می‌کنید، آنها هم از شما اطلاعات کسب می‌کنند! اما این انتقال اطلاعات از چه مسیرهایی ممکن است انجام شود؟ تاریخچه صفحات مشاهده‌شده از اولین مواردی است که می‌تواند حاوی اطلاعات جذابی برای جاسوسان اطلاعاتی باشد!

 

داده مهم دیگر، کش (cache) مرورگرهاست که برای اجرای سریع‌تر در دفعات بعدی بازدید، دانلود می‌شود. کش در حالت عادی برای کار کردن مناسب مرورگر لازم است، ولی نگرانی‌های امنیتی در مورد آنها نیز وجود دارد. کوکی‌ها از نابکارترین قسمت‌های وبگردی به شمار می‌آیند؛ البته آنها همیشه بد نیستند، ولی کافی است چند کلیک در سایت‌های پربازدید بکنید تا با یک جعبه پر از کلوچه‌های اطلاعاتی خوراک سایت‌های دنبال‌کننده برگردید! علاوه بر این، شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک (حتی در حالتی که واردشان نشده‌اید) برای تبلیغاتشان، از کاربران در سطح اینترنت اطلاعات جمع می‌کنند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌ها منجمله پست‌الکترونیک در طول این سال‌ها سعی کرده‌اند به شکل خودکار مکانیزم‌های امنیتی قدرتمندی به محصولات خود اضافه کنند، با این وجود هنوز هم به واسطه یکسری رخنه‌ها یا سهل‌انگاری‌ها یا رویکردهای مبتنی بر مهندسی اجتماعی حساب‌های کاربران در معرض خطر قرار می‌گیرد. جی‌میل با توجه به پر مخاطب بودن همواره مورد توجه هکرها قرار دارد. اما برای آن‌که بتوانید از سرویس خود به شکل قدرتمندی محافظت کنید باید یکسری تهمیدات را خود به کار ببرید.

 

اگر تصور می‌کنید که شخصی به شکل غیرمجاز به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده است، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت گذرواژه حساب خود را تغییر دهید.

 

روش های افزایش امنیت جی میل, ترفندهای اینترنتی

 محافظت از حساب شخصی جیمیل

 

گام اول، بررسی امنیتی خود را کامل کنید

برای شروع پیشنهاد ما به شما این است که به صفحه Security Checkup بروید.این صفحه وضعیت امنیتی حساب شما و همچنین دستگاه‌هایی که از طریق آن‌ها به حساب خود وارد می‌شوید را بررسی می‌کند. اگر موارد امنیتی پیش‌فرض را به درستی رعایت نکرده باشید مشکلاتی که وجود دارند با یک پیغام زردرنگ نشان داده می‌شوند. به‌طور مثال اگر از گوشی اندرویدی خود برای ورود به حساب جی‌میل استفاده کرده باشید اما از هیچ‌گونه قفلی روی گوشی خود استفاده نکرده باشید این مورد به شما یادآوری می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در این بخش روی گزینه Your Personal info (در سمت چپ تصویر) کلیک کرده و شماره تلفن همراه خود را برای بازیابی حساب‌کاربری خود وارد کنید. این گزینه به ویژه زمانی مفید است که به دلایل مختلف نمی‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

روش های افزایش امنیت جی میل, ترفندهای اینترنتی

 تنظیمات حساب کاربری جی‌میل خود را بررسی کنید

 

گام دوم، یک گذرواژه قدرتمند انتخاب کنید

انتخاب یک گذرواژه قدرتمند برای حساب کاربری اهمیت بسیار زیادی دارد برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید.

1. به آدرس Sign in & security page بروید. این صفحه در ارتباط با تنظیمات امنیتی حساب کاربری شما در جیمیل است. در این صفحه دسترسی به انواع مختلفی از تنظیمات مرتبط با امنیت حساب شخصی امکان‌پذیر است.

 

2. گزینه Password را لمس کنید.

 

3. گذرواژه موردنظر را وارد کرده و مطابق با دستورالعملی که روی صفحه می‌بینید کار را ادامه دهید.

 

گام سوم، تنظیمات حساب کاربری جی‌میل خود را بررسی کنید

در بخش تنظیمات مربوط به جی‌میل چند گزینه وجود دارد که به غیر از شما فرد دیگری نباید به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

 

1.مرورگر خود را باز کرده و به حساب کاربری بروید. دقت کنید این تنظیمات از طریق برنامه جی‌میل در دسترس قرار ندارند.

 

2. در سمت راست جی‌میل روی گزینه Settings کلیک کنید.

 

3. از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

 

4. در زبانه General به امضا خود نگاهی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید متن قرار گرفته در آن درست وارد شده باشد. گزینه پاسخ‌گویی در تعطیلات را نیز بررسی کنید که متن قرار گرفته در آن درست وارد شده باشد.

 

5. در زبانه Accounts and Import  دقت کنید آدرس‌های ایمیل وارد شده در بخش Send mail as همگی به خود شما تعلق داشته باشند. گزینه Grant access to your account را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید افراد دیگری به حساب کاربری شما دسترسی نداشته باشند. گزینه Check mail from other accounts (using POP3) را بررسی کنید تا مطمئن شوید آدرس‌های ایمیل فهرست شده به شما تعلق داشته باشند.

 

6. در زبانه Filters and Blocked Addresses هرگونه فیلتری که به‌طور خودکار پیام‌ها را پاک می‌کند (Delete it) را بررسی کنید تا مطمئن شوید خود شما این تنظیمات را فعال کرده‌اید.

 

گام چهارم، برنامه جی‌میل را به‌روزرسانی کنید

زمانی که برنامه خود را به‌روزرسانی کنید، شما به جدیدترین وصله‌های امنیتی دسترسی خواهید داشت. برای این منظور اگر از آی‌فون استفاده می‌کنید به آدرس  Gmail app in the App Store رفته و گزینه Update را لمس کنید. اگر گزینه Open را مشاهده کردید به معنای آن است که شما به جدیدترین نسخه دسترسی دارید.

 

روش های افزایش امنیت جی میل, ترفندهای اینترنتی

اگر ایمیل مشکوکی دریافت کردید به آن پاسخ ندهید

 

گام پنجم، هرزنامه، فیشینگ و سایر موارد امنیتی را گزارش دهید

اگر ایمیل مشکوکی دریافت کردید که از شما اطلاعات مالی یا شخصی را دریافت می‌کند به آن پاسخ نداده یا روی هیچ‌گونه لینکی کلیک نکنید. در چنین شرایطی بهتر است این آدرس را بلوکه کنید. برای مسدود کردن چنین آدرس‌هایی یا آدرس‌هایی که در نظر دارید دیگر ایمیلی از آن‌ها دریافت نکنید مراحل زیر را انجام دهید.

 

1.روی کامپیوتر شخصی به حساب جیمیل خود بروید.

 

2. پیام دریافت شده را باز کنید.

 

3. در سمت راست صفحه روی گزینه‌ای که به شکل سه نقطه عمودی است کلیک کنید.

 

4.  در ادامه گزینه Block [sender] را انتخاب کنید.

http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/security-gmail4-account.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

چرا به خود دردسر دهیم سرگذشت کامیابی مشتری ها را بازگو کنیم؟
همین چند ماه قبل بود که ما تصمیم گرفتیم روی حکایت مشتریان خویش پیشه کنیم. هنگامی مشاوره های کسب و کار و استقرار رویدادهای کوچک، از مشتریان خویش در مورد نحوه کاربرد دیگر مشتریان از سرویس های HelpScout چیزهای جالبی شنیدیم.

همچنین ما در مورد گذرگاه های جدیدی که برای به کارگیری ابزارهایمان داریم و متعلق به چیزی نگفته بودیم از مشتریان خویش موارد جالبی تماشا کردیم. مثلا، چطور از ابزارهای همانند IFTTT و Zapier بهره‌گیری کرده اند الی کارهای خویش را کنترل کنند و از گرد از ابزارهای ما بنام Asana برای انسجام همکاران بهره‌گیری کرده اند.

وقتی کسب و کارها و شرکت ها تیمی پشت بازاریابی سایت خویش دارند، سرگذشت های افراد صمیمی و خوش مشربی که از ابزارهای آنها بهره‌گیری می کنند این پیغام ها را در سطح های بالاتری نسبت به محتوای فروش قرار می دهند. مدیر فروش و همکاریها کمپانی HelpScout می گوید: “داستان های مشتری با سه تمایز گوناگون به منظره ما کمک می کند”.

“اول، به آنها اطمینانی دوباره می دهد که شرکت ما و ابزارهای ارائه شده توسط ما می تواند همان چیزی باشد که آنها برای کسب و کار خود بیچارگی دارند – آنها چند راه حل را ارزیابی می کنند، سپس استفاده های موردی خاصی را تماشا می کنند که می تواند در ارزیابی ابزارهای مناسب برای کسب و کارشان به آنها کمک کند. دوم، به آنها پروانه می دهد لغایت از چگونگی کلی اطلاع پیدا کنند و چه هنگام توپ را در بازی شوت کنند (حرکت خود را اتمام دهند). سوم، از اینکه از شیوه بهره‌گیری سایرین از ابزارهای ما آگاهی پیدا کنند و نحوه رفع سخت خود را با ابزارهای ما یاد بگیرند به آنها دستور می دهد خیلی راحت روی سکوی پرتحمل خویش پیمان گیرند و اولین قدم برای آغاز را بردارند.

 

” در نوشتار ی بررسی سوداگری هاروارد آمریکا، “استفاده از حکایت مشتری برای برجسته کردن قصد شرکت” که بدست اریکا کِسوین منتشر شده، آمده است که: “داستان های کامیابی مشتریان می تواند یک دسته نامحدود از شرح ماموریت و قصد کمپانی شما باشد”

 

“داستان ها کمک می کنند به آنچه به راستی اهمیت دارد توجه بیشتری بخرج دهیم. توجه کافی به داستان ها داشته باشید و داستان های شرکت و سازمان خود را بارز کنید، و تعداد بهترین کمک هایی که داشته اید را اغلب کنید. چون ملت حرف های زیادی برای گفتن دارند و باید با کیاست پای آنها بنشینید و بشنوید.”

پس سوالی اول ما “آیا سرگذشت مشتریان را بازگو کنیم یا نه؟” پاسخ دیتا شد: باید این پیشه را سپریدن دهید. حال – چگونه از عناوینی مانند “ما چگونه کامیاب شدیم” به عناوینی روی بیاورید که مشتریان مشتاق خواستن آن باشند

 

۱۰ نکته مهم در بیان داستان موفقیت مشتری

در پیوسته چیزی را می خوانید که ما در مورد روش بیان حکایت کامیابی مشتری آموخته ایم.

۱# حکایت کامیابی مشتری در باره شما نیست
با پروا به پروژه بیان داستان مشتری، فکر کردم آن را از یک شخص شگفت اخذ می کنم. خیلی ساده بود، واقعا: هر کسی این سرگذشت را می خواند می اراده در باره شیوه تغییر کسب و کارش با هلپ اسکات بداند، درسته؟

من گردآور از سوالاتی که خودم می خواستم ارشاد برای مصاحبه باشد رو حاضر کردم، که نمونه هایی از آنها:

چطور از سرویس جریان کاری هلپ اسکات کاربرد می کنی؟
محبوب ترین ابزاری که داری در این سرویس، چی هستش؟
اما پس از تجربه چند داستان و شنیدن آنها، نگاهی دوباره به شکل گیری این داستان ها انداختم، مشخص بود که این طرز کار جوابگو نیست. اما سخت این طرح کجا بود؟

این سوالها ابزارهای اصلی من برای آغاز مصاحبه و داستان بود. من از این سوالات برای تیزرو بودن خط روایی داستان استفاده کردم و می خواستم پذیرش هارو از مشتری بگیرم – من برای سررسید آنها ارزش قائل بودم و نمی خواستم آن را تلف کنم – اما راستی این بود که، من نقطه های نظرهای نگرش خودم رو با طرح این نوع از پرسش ها تزریق می کردم. هنگامیکه گذرگاه حل و نحوه ی استفاده ای که از آلت شده می تواند کمک کند – گفتگو در مورد خویش آلت و روش کاربرد ابدیت آن نمی تواند به هیچ کسی کمک کند – اثناء بیان داستان مشتری، روی خود مشتری تمرکز کنید.

 

۲# در نگارش حکایت موفقیت مشتری با ماموریت و پیشه مشتری آغاز کنید
دنبال کردن مشکلات مشتری + راه حل شما = داستان موفقیت، در باره این فکر کنید که چگونه گذرگاه حل و افزار کمپانی شما در حل دشوار مشتری کمک است. بله، این یعنی مسئولیت شما اینست که در باره مشتری به آموختن بپردازید.

چند پرسشی که باید برای آغاز به آن نگاهی بندازید:

چه چیزی در زمینه این شرکت وجود دارد که مایه شده این مشتری سراغ هلپ اسکات برود؟
نمونه واقعی حمایت مشتری به چه شکلی است؟
چطور می توانید مشتریان را با ماموریت شرکت خود موازی و هم راستا کنید؟

نمونه: BeerMenus – برای مثال: آنها به ملت کمک می کنند ماء شعیر پیدا کنند و منوی فروشگاه های آبجو، رستوران ها و سالن های تقریبا را رسیدگی کنند. اما در کناره عملکرد این عناصر، کارمندان و موسسان این کمپانی موفقیت خویش را در دستیابی به ارزش اصلی تجربه کرده اند: ارزش و ارج برای کسب و کارهای حقیر و تمام مشتریان، و البته عشق آنها به آبجو. هدف ما این بود که این نمونه بتواند خط حکایت آنها را هم باز کند.

 

۳# پیش از برپایی مضمون داستان، از طریق نکات آغاز کنید
وقتی مشتری سرگذشت خود را برای شما تعریف می کند، از اینکه همهنگام با ذکر وی ساختار حکایت را تعریف کنید پرهیز کنید. در عوض، خیلی ریزبین نکته برداری کنید. سپس در راند دوم، ادامه دهید کلید مضمون حکایت را بچرخانید، و ببینید پشتیبانی در کجا توانسته تاثیر گذار باشد.

اگر بخواهید حین صبحت های مشتری ساختار داستان و نتیجه نهایی را پی ریزی کنید، مواردی هستند که به عنوان افزودنی کنار می روند و مشتری بعدا به آنها می پردازد – کل اینها تنها به خاطر اینست که شما در ذهن خود روی ساختار سرگذشت متمرکز شده اید، و متعاقبا داستانی از آب برخواهد آمد که جایگزین سرگذشت واقعی مشتری شما شده است. با کوشش در برداشت نکات دقیق، طرح داستان، و ویرایش سریع آن، به طور غیر عمدی من محتوایی که استعداد تبدیل شدن به معمای سرگذشت را داشت از سرگذشت حذف کردم. بنیادگذار Quick Sprout یعنی Hiten Shah گفته که مصاحبه با مشتری را باید این نوع سپریدن داد: از اول لغایت آخر مصاحبه با مشتری را نکته برداری کنید، سپس هسته اصلی مضمون مصاحبه خود را با نکات برداشته شده وفق دهید.

“بهتر است قبل از ارزیابی مشتری، مصاحبه را تمام کنید. چرا؟ با همزمانی مصاحبه و آنالیز شما از مشتری، شما خود را بین دو کار متفاوت پیمان میدهید که راه حرکتی وارونه دارند، و این شغل چون دشوار است، شما را از نقطه اوج بعید می کند. و هنگامی که شما سعی در ارزیابی مشتری دارید و همهنگام با وی مصاحبه می کنید، یعنی شما کوشش در طرفداری از آموخته های خود دارید. پس به خود زمان دهید الی مصاحبه به نکویی انجام شود، سپس به ارزیابی بپردازید که مطمئنا به شما نتایج بهتری تحویل می دهد”

 

۴# همه طرح نامه ها را یکجا بروز ندهید
وقتی از بعضی خاصیت ها در پرسش های خود کاربرد می کنید تعصب خود را نیز تزریق می کنید، ولی این مفهوم را نمی توان انتظار داشت که شما باید از چند طرح پرسشی همهنگام بهره‌گیری کنید.

 

 

بعد از برداشتن نکات و تعریف کلیدهای مضمون مصاحبه با مشتری، یک شکل اجمالی بهترین روش برای نظم دهی مصاحبه قبل از ویرایش است، هنگامی که شما فضاهای گوناگون را در اختیار مشتری پیمان می دهید لغایت جوانب تعریف را از وی بشنوید و برای فضاهای باقی باقیمانده دیگری جستجو می کنید که از آن هم استفاده کنید. الی به نکات تکراری در کل مصاحبه دست پیدا کنید.

پس زمینه – ماموریت شرکت چیست؟
پشتیبانی آرمانی از مشتری یا خدمات مشتری ، چه مفهومی برای شما دارد؟
چگونه از وبلاگ میموس استفاده می کنید؟
مخالف یا موافق با کدام ویژگی ها یا یکپارچگی ها هستید؟

۵# با (برخی) خاموشی ها سازگاری به خرج دهید
نه، نه آن قسمتی که شما اندیشه می کنید یک نکته از دست رفته است – ولی به یاد داشته باشید که ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد تا آنها برجستگی های مربوط به به کارگیری محصول شما را به یاد بیاورند.

اجتناب از دریافتن امتناع از این که گفته های سایر مشتری ها را پیشنهاد دهید – به آنها فرصت دهید لغایت اندیشه کنند. حتی ما یادداشت دیگری در این مورد هم منتشر کرده بودیم که در پست دیگری در تارنگار می توانید بخوانید.

یکی از بزرگترین برجستگی های مثال توانایی شما، می تواند به عنوان دیدگاهی در مورد یک اندیشه کهنه نما شود. به این جزئیات دقت کنید، و منتظر پر شدن آنها بمانید. وقتی ما با مدیر اجرایی کسب و کار و بازاریابی Diana Murray مصاحبه می کردیم، برای مثال، وی در باره ویژگی نگه داری پذیرش های مستقیم گفتگو کرد:

“ویژگی پاسخ های مستقیم ذخیره شده، یک خصوصیت کلیدی به تمام معناست. ما در اطلاعات بخش Payroll، نیازمندی ها و قوانین، نیازمند اطلاعات توضیحاتی هستیم که این ویژگی به ما در این فرمایش زیاد کمک کرده است.”

سپس روی به مستندات آورد و گفت:

“…و با افزایش پذیرش مستقیم نگه داری شده، مرکز استجابت گوی پایگاه ادب ASAP’s، زمان زیادی را با ارتباطی که این اطلاعات تکرار شونده با هم پایدار کردند برای ما ذخیره کرد. ما در حال حاضر به ذخیره و نگه داری ۲۵۰ نوشتار بزرگ می پردازیم، دربرگیرنده بهترین مقاله ها، تا انتقال های مشتری و منابع اصلی کسب و کار.”

… که در پایان تبدیل به یک داستان موفقیت شد در باره اینکه سرویس های ما چگونه به تقسیم های ASAP’s کمک کرده است:

“به خاطر این نوشتار های مهم ما شدامد زیادی از راه موتورهای جستجو اخذ کردیم، که کاربران را مجدد به سایت ما بازگرداند. داشتن هلپ اسکات به ما کمک کرد تا از نقطه نظرهای مختلفی در سوداگری خویش به کامیابی دست پیدا کنیم.”



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف شبکه های اجتماعی طراحی شده اند که هر کدام با ویژگی ها و امکانات مختلف خود کاربران و طرفدارانی را برای خود دارد. یکی از شبکه های اجتماعی که بعد از فیس بوک رواج پیدا کرد، اینستاگرام است که با قابلیت های خاص خود طرفداران و کاربران زیادی را برای خود جذب کرده است.

 

افراد می توانند در این شبکه اجتماعی عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. اما یکی از مهم ترین قابلیت های آن که به تازگی سبب شده است کاربران به شدت به این برنامه علاقه مند شوند گذاشتن "استوری در اینستاگرام" می باشد. این قابلیت به این معنی است که می توانند فعالیت های روزمره را به صورت عکس یا فیلم به اشتراک بگذارند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع توصیه می کنیم مطالب زیر را مطالعه کنید.

 

استوری در اینستاگرام به چه معنی می باشد؟

قبل از آن که با گذاشتن استوری در اینستاگرام آشنا شوید بهتر است با مفهوم استوری و کاربرد آن آشنا شوید. استوری یا همان (STORIES) به معنی داستان می باشد که می توانید اتفاقات و حوادث روزمره خود را با افرادی که در فالو های شما هستند به اشتراک بگذارید . در واقع این قابلیت جایگزینی برای ویدیو های طولانی مدت است که باید آن ها را پست می کردید و زمان آپلود آن ها بسیار زیاد بود و کاربران احساس ناخوشایندی از این موضوع داشتند.

 

استوری در اینستاگرام این توانایی را به شما می دهد که عکس یا فیلم به اشتراک گذاشته را به مدت 24 ساعت در استوری خود داشته باشید، یعنی فالوور های شما تا مدت 24 ساعت توانایی مشاهده آن را دارند.

 

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام 

یکی از آسان ترین کارهایی که می توان با برنامه اینستاگرام انجام داد گذاشتن استوری در اینستاگرام می باشد. برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

 

در ابتدا باید به قسمت Home بروید. سپس در بالا سمت چپ علامت + قرار دارد که باید این علامت را لمس کنید.

 

وقتی وارد آن شدید، می توانید دکمه دایره را فشار دهید و عکس بگیرید یا با نگه داشتن آن ویدئو ضبط کنید.

در صورتی که تمایل دارید عکس یا ویدئو را از گالری خود ارسال کنید، باید صفحه را از پایین به بالا بکشید و تصاویری در که در طی 24 ساعت گذشته ذخیره کرده اید برای شما نمایش داده شود.

برای انتخاب کردن افکت مورد نظر می توانید صفحه را به سمت چپ یا راست بکشید تا انواع افکت ها را مشاهده کنید.

 

در نهایت پس از انجام کار ویرایش تصویر، برای ارسال استوری در اینستاگرام، باید دکمه send to که در پایین صفحه قرار دارد را لمس کنید. سپس صفحه ای برای شما باز خواهد شد که این تصویر برای استوری خودتان ارسال شود یا به دایرکت فالو های خود، که در این قسمت باید اکانت خود را انتخاب کنید.

 

استوری در اینستاگرام, شبکه اجتماعی, گذاشتن استوری در اینستاگرام

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام 

 

امکانات و قابلیت های استوری در اینستاگرام  برای کاربران 

در آخرین نسخه جدید اینستاگرام، امکانات زیادی برای استوری در نظر گرفته شده است. هنگام قرار دادن استوری در اینستاگرام می توانید به روش های مختلفی عکس یا ویدئو مورد نظر خود را ویرایش دهید. می توانید از طریق گزینه Aa روی عکس خود متن تایپ کنید یا از طریق گزینه ایموجی مانند که در قسمت بالا قرار دارد انواع ایموجی ها و شکلک ها را روی عکس قرار دهید. البته در آخرین نسخه اینستاگرام امکان اضافه کردن گیف در بخش استوری در اینستاگرام نیز اضافه شده است که بسیار مورد پسند کاربران می باشد.

 

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت زنده چگونه امکان پذیر است؟

علاوه بر این که می توانید ویدئو هایی را که از قبل ذخیره کرده اید از طریق استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، می توانید اتفاقات روزه مره خود را به صورت زنده که به آن live نیز گفته می شود با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این قابلیت یکی از جذاب ترین ویژگی های استوی در اینستاگرام می باشد که از طرف کاربران پسندیده شده است و می توان گفت که بیشترین استفاده استوری در اینستاگرام این مورد می باشد.

 

برای این کار کافی است از بین گزینه های موجود live را انتخاب کنید و سپس دکمه start live video را فشار دهید. سپس فیلمی که می گیرید به صورت زنده می باشد و دوستان شما می توانند آن را مشاهده کنند.

 

استوری در اینستاگرام, شبکه اجتماعی, گذاشتن استوری در اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند

 

چگونه می توان اطلاع یافت که چه کسانی استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده اند؟

معمولا افراد بعد از گذاشتن پست در اینستاگرام علاقه مند هستند تا بدانند چه کسانی پست آن ها را مشاهده کرده است که این عمل با لایک کردن از طرف افراد مشاهده کننده امکان پذیر است. در بحث استوری در اینستاگرام نیز این قابلیت وجود دارد و می توانید پس از ارسال استوری در اینستاگرام اطلاع یابید که چه افرادی استوری شما را مشاهده کرده اند. تنها کافی است وارد صفحه استوری شوید و سپس با کشیدن صفحه با سمت بالا افرادی که view کرده اند را مشاهده کنید.

 

از دیگر موارد قابل توجه به هنگام ارسال استوری در اینستاگرام

استوری در اینستاگرام قابلیت های فوق العاده جذاب و متعدد دیگری را در اختیار شما قرار داده است. در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

می توانید استوری خود را برای افرادی که تمایل ندارید آن را مشاهده کنند پنهان کنید. بعد از ارسال استوری می توانید از طریق سه نقطه ای که در صفحه قرار دارد گزینه story settings را انتخاب کنید و از این بخش استوری خود را برای افراد مورد نظر پنهان کنید.

بعد از ارسال استوری اگر پشیمان شدید می توانید از طریق همان گزینه سه نقطه، گزینه حذف را انتخاب کنید و استوری شما کلا حذف شود.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اگر شما نیز می‌خواهید حساب‌های کاربری اضافه خود در سرویس جیمیل را حذف کنید و فقط یکی از این حساب‌ها را فعال نگه دارید می‌توانید از این روش کمک بگیرید:

 

به حساب کاربری خود در جیمیل وارد شده و در ادامه به این لینک مراجعه کنید:

http://tiny.cc/deletegmail

 

روی گزینه Delete products کلیک کنید.

کاربری را که می‌خواهید حذف شود وارد کرده و پس از وارد کردن رمز عبور، روی گزینه Next کلیک کنید.

سرویس‌های مختلفی که روی کاربری موردنظر فعال هستند برای شما فهرست می‌شوند. روی آیکون زباله‌دان مقابل گزینه Gmail کلیک کنید.

 

مراحل به‌نمایش درآمده را با دقت انجام دهید.

 

در پایان روی گزینه Remove Gmail کلیک کنید.

 

کاربری جیمیل شما با موفقیت حذف شد.

 

توجه: پیش از حذف حساب کاربری خود در جیمیل لازم است به این نکات توجه داشته باشید:

با حذف کاربری جیمیل، حساب کاربری گوگل شما حذف نمی‌شود.

تاریخچه جست‌وجوها و خریدهای انجام شده در پلی‌استور گوگل حذف نخواهد شد.

تمام ایمیل‌های شما حذف می‌شوند.

 

آدرس ایمیلی که به کاربری شما متصل است و حذف می‌شود در آینده توسط شما و هیچ فرد دیگری قابل استفاده نخواهد بود.

 

اگر پس از حذف ایمیل، فردی به شما ایمیلی ارسال کند پیام او با یک خطا برگشت خواهد خورد. پیش از حذف ایمیل در صورت نیاز مخاطبان خود را از این اتفاق مطلع کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

گوگل جیمیل را با ظاهری جدید و قابلیتهای جدیدی همچون Smart Compose نونوار کرده است و همین الان می توانید استفاده از نسخه جدید جیمیل جدید را آغاز کنید. در کنار این قابلیتهای مفید جدید، جیمیل چند قابلیت مفید هم دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. در اینجا هفت تا از چنین قابلیتهایی را که می توانند جیمیل را به مراتب جذابتر کنند با هم مرور می کنیم.

 

رشته ایمیل های نویزی آزاردهنده را بی صدا (Mute) کنید 

بی صدا کردن پیامهای گروهی شید بزرگترین مزیت داشتن یک آیفون (یا حداقل پیامرسانی متنی در یک آیفون) باشد، و جیمیل قابلیتی مشابه را برای بی صدا کردن رشته ایمیلهای نویزی ارائه می کند. اگر شما عضو یک گروه ایمیلی هستید و دیگر علاقه ای به دنبال کردن جوابهای رد و بدل شده ندارید، می توانید از شر آن خلاص شوید. رشته (thread) مورد نظر را باز کنید، روی دکمه سه نقطه واقع در بالا کلیک کرده و روی Mute کلیک کنید. محاوره مورد نظر به آرشیو شما انتقال خواهد یافت، و در آنجا باقی خواهد ماند حتی وقتی که پاسخهای جدید از راه برسند.

 

اگر بعدا کنجکاو شدید که چه پیام هایی در این مدت رد و بدل شده است، همیشه می توانید آن را در All Mail view جیمیل بیابید، که پیامهای آرشیو شده شما در آن قرار می گیرند. سپس می توانید این محاوره را از حالت بی صدا خارج کنید که این کار با باز کردن محاوره مورد نظر و کلیک بر روی دکمه Move to Inbox در بالای صفحه انجام می شود.

 

امکان ویژه برای ارسال و آرشیو

شما می توانید یک گزینه دوم ارسال را برای همه پاسخها و فورواردهای ایمیل ارسال کنید که محاوره را با reply یا forward شما آرشیو کند. این کار برای مرتب نگه داشتن inbox مفید خواهد بود. و نگران نباشید، محاوره مورد نظرتان در inbox تان مجددا نمایش داده خواهد شد اگر فردی به آن پاسخ دهد.

 

برای راه اندازی آن، روی آیکون چرخ دنده در بالا سمت راست کلیک کرده و به Settings > General > Send & Archive بروید، گزینه نمایش دکمه «ارسال و آرشیو در پاسخ (Show "Send & Archive" button in reply) را انتخاب کنید و سپس به پایین اسکرول کرده و روی دکمه Save Changes بزنید. حالا یک دکمه آبی رنگ Send-and-archive را در کنار دکمه معمول Send در پایین پاسخها و فورواردها خواهید دید.

 

آموزش ساخت جیمیل, ایجاد جیمیل

گزینه undo برای ایمیلهایی که ارسال می کنید ولی بلافاصله از ارسالش پشیمان می شوید وجود دارد

 

استفاده از گزینه «برگرداندن ایمیل ارسال شده پس از 30 ثانیه از ارسال» 

یک گزینه undo برای ایمیلهایی که ارسال می کنید ولی بلافاصله از ارسالشان پشیمان می شوید وجود دارد. به Settings > General > Undo بروید، حداکثر محدوده زمانی 30 ثانیه را انتخاب کنید و سپس به پایین اسکرول کرده و روی دکمه Save Changes بزنید. (گزینه های دیگر 5، 10 و 20 ثانیه هستند). وقتی دکمه ارسال را زدید، بنری که در روی صفحه ظاهر می شود را ببینید که نوشته است «پیام شما ارسال شده است (Your message has been sent)». با کلیک روی Undo ایمیل شما برگردانده می شود.

 

جستجوی پیشرفته

با توجه به اینکه گوگل پشت جیمیل است، جای تعجب ندارد که جیمیل یک قابلیت جستجوی قدرتمند را ارائه کند. ممکن است از میله جستجوی بالای اینباکستان برای یافتن یک ایمیل قدیمی با استفاده از یک کلیدواژه یا فرستنده استفاده کرده باشید، ولی قابلیت جستجو می تواند کارهای به مراتب بیشتری را انجام دهد. روی دکمه فلش کوچک رو به پایین در سمت راست میله جستجو کلیک کنید تا پانل جستجوی پیشرفته جیمیل باز شود؛ در آنجا می توانید بر اساس محدوده تاریخ، حجم پیوستها، عنوان پیام و فیلترهای دیگر جستجو کنید.

 

آموزش ساخت جیمیل, ایجاد جیمیل

قابلیت جستجو می تواند کارهای به مراتب بیشتری را انجام دهد

 

گزینه پیش نمایش برای یک ظاهر شبیه Outlook

اگر شما از یک دستگاه دارای نمایشگر بزرگ استفاده می کنید، توصیه می شود قابلیت پیشنمایش جیمیل را بررسی کنید. این کار سبب می شود تا ظاهر و حس جیمیل بیشتر شبیه Outlook شود، و در آن می توانید بدون ترک اینباکستان پیامها را ببینید و به آنها پاسخ دهید. به Settings > Advanced بروید، گزینه Enable  را برای Preview Pane بزنید و سپس اسکرول کرده و روی دکمه Save Changes بزنید. شما یک دکمه جدید را در بالای اینباکستان می بینید که اجازه می دهد حالت پیشنمایش را on و off  کنید و اینباکستان را به صورت افقی یا عمودی تقسیم نمائید.  

 

برگه هایتان را انتخاب کنید

یک کار قابل تحسین جیمیل افزودن قابلیت فیلتر کردن اینباکس است؛ به کمک آن، پیامهایی که برایتان مهم هستند به اینباکستان می روند و مابقی پیامها به برگه های Social یا Promotional  انتقال می یابند. به Settings > Inbox > Categories بروید و انتخاب کنید که می خواهید کدام برگه ها در بالاترین جایگاه قرار بگیرند. همچنین می توانید همه برگه های به جز اینباکس اولیه تان (Primary) را نادیده بگیرید، در این صورت می توانید تیک همه به جز Primary را بردارید تا از یک تجربه جیمیلی راحت و ساده بدون برگه (tab) بهره مند شوید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

ز اما آیا می دانستید با اسکنر بدافزار مرورگر کروم می توان با آنها مقابله کرد؟

همان طور که می دانید، این روزها استفاده کاربران از دنیای مجازی و اینترنت بسیار بالا رفته و معمولا زمان زیادی را صرف وبگردی می کنند. همین موضوع باعث می شود تا تراکم بدافزارها هر روز بیشتر شود. اسکنر بدافزار مرورگر کروم در این زمینه به کمک شما می آید تا با جستجو میان فایل ها، موارد خطرناک را پیدا کنید. این ویژگی با نام Cleanup شناخته می شود که در بکگراند سیستم به صورت فعال باقی می ماند، اما اگر مایل هستید می توانید با تایپ دستور زیر در مرورگر Chrome، همین لحظه کامپیوتر خود را اسکن کنید:

 Chrome://settings/cleanup

 

در صورت بروز مشکل نیز می توانید با مراجعه به آدرس زیر چنین کاری را انجام دهید.

 Settings> Reset and clean up> Clean up computer

 

اگر مرورگر شما با مشکل مواجه شده یا فکر می کنید نسبت به روز اول کمی کند شده است، پیشنهاد می کنیم که آن را اسکن کرده و موارد احتمالی را به این ترتیب شناسایی کنید.

 

بد نیست بدانید که اسکنر بدافزار مرورگر کروم به عنوان یک آنتی ویروس قوی به حساب نمی آید، چرا که تنها مواردی که باعث آسیب رساندن به Google Chrome می شود را مورد بررسی قرار می دهد.

 

مسئولان گوگل کروم در این باره می گویند:

ما با همکاری تیم آی تی موسسه ESET موفق شدیم تا سیستم محافظتی آنها را با تکنولوژی خود همگام کنیم. به این ترتیب نسبت به گذشته، موارد خطرناک بیشتری شناسایی و حذف می شوند و می توانید مطمئن باشید که امنیت شما تا حد زیادی بالا خواهد رفت. البته به یاد داشته باشید که این سیستم، یک آنتی ویروس قدرتمند به حساب نمی آید، چرا که تنها قادر به حذف بدافزارهایی است که مانع فعالیت مرورگر کروم می شوند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اینستاگرام قابلیت آپلود ویدیو را با محدودیت زمانی به کاربران ارایه می‌کند. این محدودیت زمانی برای پست‌های اصلی یک دقیقه و برای استوری‌ها 15 ثانیه بوده و تا پیش از این، کاربر تنها از این طریق می‌توانست ویدیوهای خودش را آپلود کند. (اپلیکیشن IGTV اینستاگرام سرانجام از راه رسید؛ امکان قرار دادن فیلم های طولانی)

 

اما به تازگی آپدیت جدیدی از اینستاگرام برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده که با نصب آن، بخش جدیدی به نام IGTV در اینستاگرام اضافه می‌شود. توسط این بخش این امکان به کاربر داده می‌شود تا با ساخت کانال شخصی خودش، ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر از یک دقیقه را از این طریق آپلود کند.

 

برای آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام و استفاده از قابلیت IGTV در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی بر روی آیکون IGTV که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

 آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

 

با باز شدن صفحه مخصوص IGTV، بر روی آیکون مشخص شده کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

اینستاگرام در آپدیت جدیدی قابلیت IGTV را به اپلیکیشنش اضافه کرده است

 

گزینه Create Channel را برگزینید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

 قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام

 

با کلیک بر روی Next و سپس Create Channel، مراحل را به آخر برسانید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

قابلیت IGTV اینستاگرام

 

بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و وارد کانال شخصی‌تان شوید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

 ویدیوی طولانی در اینستاگرام

 

در کانال خود با کلیک بر روی Upload video، ویدیوی خود را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

 

در صفحه جدید، برای ویدیوی خود عنوان و توضیحات بنویسید و در آخر بر روی Post کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

 

با طی این مراحل ویدیوی شما در IGTV منتشر می‌شود و کاربران دیگر می‌توانند آن را تماشا کنند.

 

برای آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام و استفاده از قابلیت IGTV در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، به نکات زیر هم توجه کنید:

 حداکثر مدت زمان ویدیو برای اکانت‌های معمولی 10 دقیقه و برای اکانت‌های ثبت شده و بزرگ، 60 دقیقه است.

 فیلم‌های آپلود شده باید با فرمت MP4 باشند.

 ویدیوهای آپلود شده به صورت عمودی قرار می‌گیرند.

 حداکثر حجم ویدیو برای اکانت‌های معمولی 650 مگابایت و برای اکانت‌های ثبت شده و بزرگ، 5.4 گیگابایت است.

 توسط خود IGTV نمی‌توان ویدیو را ضبط و منتشر کرد.

 در مرحله 8 و بعد از انتخاب ویدیو می‌توان با کلیک بر روی آن، عکس کاور انتخاب کرد.

 شما می‌توانید با وارد شدن به بخش IGTV، فیلم‌های منتشر شده توسط دوستان خود را تماشا کنید و یا به ویدیوهای قرار گرفته در گروه‌های مختلف مانند محبوب‌ترین‌ها دسترسی داشته باشید.

 امکان لایک، کامنت و اشتراک گذاری ویدیوهای منتشر شده در IGTV وجود دارد.

 در صورتی می‌خواهید ویدیوی خود را همزمان در فیس‌بوک‌ هم منتشر کنید، گزینه Facebook page را در مرحله 8 فعال کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اگر شما هم جز کسانی هستید که از نرم افزار های ریکاوری استفاده نمی‌کنید، ممکن است در به یاد آوردن پسورد های خود روزی دچار مشکل شوید. اگر پسورد فیسبوک خود را فراموش کرده‌اید، فیسبوک راهکارهایی را پیش پای شما می‌گذارد که با استفاده از آن ها می‌توانید پسورد از یاد رفته خود را عوض کنید.

 

اما اگر نمی‌خواهید آن را عوض کنید و قصد دارید پسورد قبلی خود را ریکاوری کنید چه؟! آیا می‌دانید چگونه این کار را باید انجام دهید؟ در واقع عوض کردن و ریکاوری کردن پسورد دو چیز کاملا جدا هستند. اگر شما پسورد خود را می‌خواهید عوض کنید، در حقیقت آن را می‌دانید و می‌خواهید آن را عوض کنید، اما اگر قصد ریکاوری کردن آن را دارید، شما پسورد خود را کاملا فراموش کرده و می‌خواهید آن را دوباره بیابید. برای این کار دستور العمل زیر را دنبال کنید:

 

آموزش ریکاوری کردن پسورد در فیسبوک

اگر چند بار پسورد خود را اشتباه وارد کنید، فیسبوک اخطار Recover Your Account را به شما نشان خواهد داد. روی این گزینه کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

آموزش ریکاوری کردن پسورد در فیسبوک

 

به یاد داشته باشید که اگر شما هم پسورد و هم شماره تلفن همراه و یا ایمیل خود را فراموش کرده‌اید، باید به صفحه اصلی فیسبوک رفته و گزینه Forgotten Account را انتخاب کنید. درقدم بعد برای ریکاوری کردن پسورد خود باید، ایمیل خود را در پیامی که به صورت زیر ظاهر می‌شود وارد کرده و روی Search کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک

 

اگر فیسبوک کاربری با مشخصات شما یافت، آن را به شما نشان داده و اگر آن نام کاربری متعلق به شما بود، روی گزینه This Is My Accountکلیک کنید. با توجه به اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام وارد کرده‌اید، فیسبوک گزینه هایی را برای ریکاوری کردن پسورد در اختیار شما قرار می‌دهد. بعد انتخاب یکی از گزینه ها مثل شکل زیر، بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

مدیریت پسورد فیسبوک

 

فیسبوک در این مرحله برای شما یک ایمیل که حاوی یک کد خاص است، ارسال می‌کند. این کد را وارد کرده و روی گزینه Click here to change your password کلیک کنید. کار آسان تر هم این که می‌توانید بر روی گزینه Change Password کلیک کنید و بعد از آن کد ایمیل شده را وارد کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

ریکاوری پسورد فیسبوک 

 

هر دو گزینه شما را به صفحه زیر هدایت می‌کنند، یک پسورد جدید و مناسب برای حساب کاربری خود وارد کنید و روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

 

استفاه از یک جیمیل برای ورود به حساب کاربری

اگر حساب کاربری خود را با جیمیل خود لینک کرده‌اید، می‌توانید با لاگین کردن در جیمیل خود مقدمات عوض کردن پسورد خود را مستقیما فراهم کنید. در این راه حل دیگر نیازی به وارد کردن ایمیل و کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، نخواهید داشت. برای این کار در پنجره‌ای که مطابق شکل زیر ظاهر می‌شود، روی حساب کاربری خود کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

 

در صفحه‌ای که به شکل زیر باز می‌شود، پسورد جیمیل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

 

در آخر پسورد جدید فیسبوک خود را وارد کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

 

ریست کردن حساب کاربری بعد از عوض کردن پسورد

بعد از عوض کردن پسورد خود، فیسبوک به شما این امکان را می‌دهد که از تمام دستگاه هایی که قبل از این روی آن ها در حساب کاربری خود وارد شده‌اید، خارج شوید. اگر هیچ نیازی به این کار نمی‌بینید و احتمال این که کسی از این راه از حساب کابری شما سو استفاده کند را نمی‌دهید، روی گزینه stay Logged In کلیک کنید.

 

اگر هم احتمال چنین خطرهایی را می‌دهید، روی گزینه Log Out Of Other Devices کلیک کنید. با انتخاب این گزینه شما از تمامی حساب های کاربری فعال در دستگاه های مختلف خارج خواهید شد و برای استفاده مجدد از آن‌ها نیاز به وارد کردن دوباره پسورد خواهید داشت.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

 

اکنون نوبت چند نکته در مورد امنیت حساب کاربری شما می‌رسد. اگر فکر می‌کنید کسی از حساب کاربری شما سو استفاده کرده و یا بدون اجازه شما به آن وارد شده، می‌توانید این امر را پیگیری کنید. تمام فعالیت های این شخص اعم از دیدن، اضافه کردن و یا حذف کردن عکس و مطلب و یا نصب کردن برنامه و … قابل پیگیری هستند.

 

برای شروع به ایمن سازی حساب کاربری خود، روی گزینه Get Started کلیک کنید.

 

نحوه تنظیم ریکاوری پسورد فیسبوک, ریکاوری پسورد فیس بوک

 

فیسبوک در پیغامی وجود عوامل غیر از شما را به شما نشان می‌دهد، در صورتی که هیچ مشکلی متوجه حساب کاربری شما نباشد، کادری شبیه به کادر زیر مشاهده می‌کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()