فیدبک مشتریان و راهنماییهایی که از این بازخوردها حاصل میشود نقشی بنیادی در تصمیمهای شما در کسب و کارتان دارد و میتواند ابزاری مهم برای جلب رضایت مشتریان فعلیتان باشد. البته که شیوه های زیادی برای کسب فیدبک مشتری هستی دارد و آنها را معرفی میکنیم ولی شما نباید هیچ وقت از اهمیت مجلس در کامیابی کسب و کارتان غافل شوید.
در این نوشتار، تمرکز ما بر روی روشهایی است که از راه آنها میتوانید بازخوردهای مشتریانی را که از وبسایتتان رویت میکنند به دست آورید و از آنها برای درمان پروسه کسب و کارتان استفاده کنید.
روشهای اجتماع بازخورد مشتریان
پیش متعلق به که به روشهای گردآوری بازخورد مشتریان بپردازیم، و به راستی پیش متعلق به که شما این روشها را به شغل گیرید، باید از خویش بپرسید که به چه علت به تعقیب گردآوری بازخورد مشتریان هستید؟ بدون آن که بدانید چرا به دنبال این پیشه هستید و گرفتن بازخورد مشتریان به چه کارتان میآید، این پیشه نه تنها نمیتواند سوای برایتان داشته باشد بلکه حتی ممکن است مضراتی را نیز به دنبال داشته باشد.
آموزش سئوی مانگو لذا قبل از آن که این شغل را پیش درآمد کنید، موارد پایین را حتماً در عقیده داشته باشید:
با اجتماع بازخورد مشتریان، کدامیک از خدمات مربوط به مشتریان میخواهید درمان ببخشید؟
با اطلاعاتی که از مشتری جمع کرده اید، چه کارهایی میخواهید اتمام دهید؟
کدام کانال برای گردآوری بازخورد مشتریان میتواند بهترین کارایی را برای رسیدن به هدفتان داشته باشد؟
حال با این سرآغاز به سراغ روشهایی برویم که از طریق آنها میتوان به بازخورد مشتریان دست یافت.
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0