عدم دگرگونی از شخصیسازی به فردگرایی
این روزها همه در مورد شخصیسازی صحبت میکنند، اما بازاریابان هنوز برای ایجاد یک تجربه معنادار برای مشتریان در جدال هستند. سوال این نیست که آیا شما پیام خود را شخصیسازی میکنید یا نه. در عوض، سوالات زیر را از خود بپرسید:
آیا شما هنوز با ذکر کردن نام مشتریانتان، شخصیسازی را انجام میدهید؟
آیا شما از بینشهای فردی استفاده میکنید؟
عدم تبعیت از قانون 20/80
بدون شک در مورد قانون 20/80 شنیدهاید. این قانون که با نام اصل پارتو نیز شناخته میشود میگوید که 80 درصد تاثیر از 20 درصد عوامل ناشی میشود. اما آیا شما از این قانون در بازاریابی خود استفاده میکنید؟
چه تمرکز شما روی بازاریابی محتوایی باشد یا شبکههای اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، 80 درصد از تلاشهای شما باید روی ارائه ارزش به مشتریان متمرکز شود و 20 درصد از تلاشهای خود را به فعالیتهای ترویجی اختصاص دهید. این کار باعث تعامل مشتریان شود و یک رابطه بلندمدت را بسازد.
نادیده گرفتن بازاریابی حفظ
بازاریابی حفظ باید ستون فقرا استراتژی بازاریابی شما باشد. چرا؟ به دو دلیل: فروش به کسی که با او ارتباط برقرار کردهاید آسانتر است و فروش به مشتریان فعلی سود بیشتری برایتان دارد.
منبع
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0