نوشته شده توسط : mj

به گزارش ایسنا، بیش از یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

 

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

 

حالا به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که در نظر دارد یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر از نوع AMOLED را به بازارهای تکنولوژی معرفی و عرضه کند.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که به منظور جلب نظر کاربران و مشتریان تصمیم گرفته است نمایشگرهای تاشو و منعطف را از گوشی‌های هوشمند به دنیای لپ تاپ ها نیز بیاورد و بدین منظور مدتهاست که بر روی طراحی و توسعه چنین محصولی وقت گذاشته و کار می‌کند.

 

لی مین چئول، قائم‌مقام بازاریابی بخش رایانه سامسونگ روز گذشته در این خصوص خاطرنشان کرد که ساخت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو، نشان دهنده تلاش مداوم و بی‌وقفه این شرکت کره‌ای برای نوآوری در صنعت ساخت رایانه و لپ‌تاپ است و در همین راستا نیز با شرکت‌های سازنده صفحه نمایش متعددی مذاکره و همکاری کرده است.

 

وی در ادامه سخنانش گفت این محصول علاوه بر باز و بسته شدن متداول لپ‌تاپ‌ها، تجربه لذت‌بخش و شگفت‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزایای لپ‌تاپ‌های با نمایشگر انعطاف‌پذیر حمل راحت و کوچکتر شدن اندازه آنهاست.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: