ئوی سایت هایی که روی سیستم مدیریت محتواها
نوشته شده توسط : mj

سئو
اگر میخواهید یک جسد را جایی مخفی کنید که یکی از وجودش باخبر نشود، صفحه دوم جستجوهای گوگل بی شک بهترین جاست.

این جمله سرشناس در دنیای اینترنت، قدرت بلامنازع صفحه اول گوگل را نشانه می دهد. ملت بارها و بارها در روز برای پرسیدن سوال های بی شمارشان از موتورهای جستجو بهره‌گیری می کنند.

برتری در بین نتایج موتور جستجوی گوگل، به یکی از اصول اولیه ی بازاریابی الکترونیک تبدیل شده است مخصوصا وقتی بدانیم ۷۳% از داد و ستدها اینترنتی از موتورهای جستجو آغاز می شوند. وبسایتی نیرومند که در بین جستجوهای ملت جایگاهی نداشته باشد، عملا از منظور اصلی اش زیاد دور افتاده است و میتوان گفت وبسایت به معنای حقیقی کلمه بلا کاربرد است.

سئو هنر شناساندن یک وبسایت به موتورهای جستجو است. وبسایت ها برای موضوعات خاصی بوجود می آیند و ارزش های یک موضوع با کلماتی مشخص ذکر می شوند که در فنون سئو به آن "کلمات کلیدی" می گویند.

اینکه موتورهای جستجو هر وبسایت را با چه ارزش هایی معرفی کنند، رسالت اصلی سرویس سئو است. سئو کاری هوشمند و خلاقانه است، معرفی الگوریتم هایی که هرروز تغییر می کنند، سئو را به یک کار خلاقانه و چیره دست تبدیل کرده است.

سئو، فریب موتورهای جستجو نیست بلکه راهکاری است لغایت یک سایت به دیدن کسانیکه دنبال خدمات و کالاهایش هستند برسد و همچنین ارتباطات یک سایت را با دیگر سایت ها برقرار می کند الی در یک وبگردی سالم، کاربران محتوایش به حقیقت هدایت شوند.

پکیج سئوی داخلی سایت
پکیج سئو داخلی استاندارد ویژه حرفه ای طلایی
صفحه اول بهینه سازی صفحه اول سایت بهینه سازی صفحه اول سایت بهینه سازی صفحه نخست سایت بهینه سازی صفحه نخست سایت
تعداد صفحات بهینه سازی ۱۰ صفحه منتخب سایت بهینه سازی ۲۰ صفحه برگزیده سایت بهینه سازی ۳۰ صفحه برگزیده سایت بهینه سازی ۴۰ صفحه منتخب سایت
قیمت ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان ۲/۷۹۰/۰۰۰ تومان ۳/۹۶۰/۰۰۰ تومان ۴/۹۸۰/۰۰۰ تومان
مدت زمان انجام پروژه یک هفته الی ۱۰ روز کاری ۱۵ تا ۲۰ روز کاری ۲۵ لغایت ۳۰ روز کاری ۳۰ تا ۳۵ روز کاری
سئوی داخلی روی سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس و پرستاشاپ انجام می شود.
سئوی سایت هایی که روی سیستم مدیریت محتواهای دیگر و یا شخصی نوشته شده اند، بعد از بررسی اعلام می گردد.
سئوی درونی بر پای بست، کلمات کلیدی هر صفحه اتمام می شود، ولی در سئوی داخلی تضمینی برای رشد و تماشا ی نتیجه هستی ندارد، با این حال تماشا نتیجه بهینه سازی در گوگل محسوس خواهد بود و گزارش های بهینه سازی را روی ابزار وب مستر گوگل میتوانید مشاهده کنید.
در صورت احتیاج به رشد در کلمه کلیدی مشخص در گوگل، خواهشمند است پکیج های بهینه سازی بر بنیاد واژه ها کلیدی را مطالعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: