نوشته شده توسط : mj

در این مطلب ۶ نشانه ای که به شما می گوید نباید یک شغل را قبول کنید با شما به اشتراک گذاشته شده است که به شما کمک می کند در مورد تصدی یک شغل جدید آگاهانه تر عمل کنید.

 

بر اساس اعلام پلتفرم کاریابی TalentWorks، تصدی یک شغل به‌ طور متوسط حدود سه ماه به طول می‌انجامد. این زمانی طولانی برای متمرکز کردن ذهن برای مصاحبه، آماده‌سازی و بهترین تاثیرگذاری برای استخدام است. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کسانی که به دنبال شغل هستند، نشانه های خطر را نادیده می گیرند.

 

به گفته کاریسا میکلوساک، مدیر عامل شرکت پلتفرم اتوماسیون استخدام Tilr، این مهم است که افراد بدانند این یک مصاحبه دوطرفه است؛ چرا که اگر این شغل متناسب آن ها باشد برایشان به یک تجربه عالی بدل می‌شود. اگر شما بدانید که به دنبال چه چیزی می گردید، گاهی اوقات نیز سرنخ هایی در مورد شغل، فرهنگ شرکت و رهبری وجود دارد.

 

6 نشانه‌ای که به شما می گوید نباید یک شغل را قبول کنید

نگرش و ظاهر

شما ممکن است که عصبی باشید، اما به دور و اطراف خود نگاه کنید. چیزهایی که می‌بینید ممکن است نکات زیادی در مورد شرکت و افراد شاغل در آن به شما بیاموزد. به گفته تونیا سالرنو، مدیرکل کارکنان WinterWyman، از همان لحظه‌ای که شما پا در شرکت می‌گذارید، با پذیرش مواجه می شوید. همان طور که در دفتر قدم می‌زنید، آیا افراد دوستانه برخورد می‌کنند؟ آیا سعی در برقراری تعامل با شما دارند؟ آیا به شما خوش‌آمد می‌گویند؟ آیا تماس چشمی با شما برقرار می‌کنند؟ افرادی که از کار خود راضی و خوشحال هستند معمولا در مورد افراد جدید و تازه واردها بسیار کنجکاوی می‌کنند و برخورد دوستانه‌ای نیز با آن‌ها دارند.

همچنین نگاهی به دفتر کار داشته باشید. این دفتر لازم نیست که یک دفتر بسیار گران قیمت باشد، اما آیا نشانه‌هایی از غرور در چهره افرادی که در آن محل کار می‌کنند دیده می‌شود؟ این دفتر مرتب یا به هم ریخته است؟ آیا این محل تمیز است؟ آیا افراد تاثیرات شخصی در محل کار دارند؟ تونیا سالرنو در این باره می گوید: «به عقیده من دفتر مانند خانه دوم است، بنابراین من باید به محل کار و افرادی که با آن ها کار می کنم افتخار کنم.»

منبع



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

معایب و مزایای لوازم مختلف پخت و پز

امروزه پیشرفت فناوری بر جنبه های مختلف زندگی تاثیر زیادی گذاشته است. آشپزی نیز از این موضوع مستثنا نیست و  ابزار این کار از وسایل ساده و معمولی به وسایلی بدل شده است که کارایی های مختلفی دارد. البته بعضی از آن ها همان وسایل قدیمی اما کاملا پیشرفته تراست. در انتخاب این وسایل در وهله اول باید به شرایط استفاده و مزایا و معایب آن توجه کرد. در واقع نمی توان تنها به نام یک محصول اکتفا کرد وجنبه های واقعی آن را نادیده گرفت. در ادامه به بیان برخی از مزایا و معایب پرکاربردترین محصولات امروزی می پردازیم.

 

معایب و مزایای زودپز

زودپز یکی از قدیمی ترین وسایل آشپزخانه است که البته انواع جدید آن از نظر استاندارد تایید شده است. مهم ترین مزیت این وسیله همان طور که از نامش پیداست، سرعت فرایند پخت مواد غذایی است که مدت زمان پخت را به یک سوم کاهش می دهد. این مسئله همچنین می تواند سبب صرفه جویی انرژی شود.

 

از آن جا که عملکرد زودپز مبتنی بر فشار زیاد درون دیگ است، حتما باید سوپاپ ها درست در جای خود قرار گیرد و از باز بودن منافذ آن ها اطمینان داشت تا بخار اضافی خارج شود. همچنین زمانی که سوپاپ می چرخد و به اصطلاح سوت می زند، نشان دهنده فشار زیاد است که به هیچ وجه نباید در چینی حالتی در ظرف را باز کرد. در این حالت نباید شعله زیاد باشد زیرا ممکن است به افزایش فشار بیش ازحد و ترکیدن آن منجر شود. پس از پخت غذا باید دیگ را از روی حرارت برداشت و پس از این که هیچ بخاری از سوپاپ خارج نشد، در دیگ را باز کرد.

 

توصیه می شود سبزی های نازک در زودپز طبخ نشود زیرا علاوه بر دمای بسیار بالا که موجب از بین رفتن ویتامین ها و ریزمغذی های آن ها می شود، ممکن است در بعضی انواع زودپز، سبزی وارد سوپاپ و مانع از خروج بخار اضافی شود.

انتخاب زودپزهایی که دارای سبد است، ارجحیت دارد زیرا می توان به راحتی مواد غذایی را بدون مخلوط شدن با آب غذا، از درون دیگ برداشت.

 

معایب و مزایای مایکروویو

این دستگاه که ثمره پیشرفت فناوری طی جنگ جهانی دوم است امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها دیده می شود. سرعت بالا در طبخ، گریل و گرم کردن مواد غذایی مهم ترین ویژگی مایکروویو است. البته رعایت برخی نکات ضرورت دارد. برای مثال هیچ گاه نباید ظروف فلزی یا چینی دارای لعاب طلایی یا نقره ای را در مایکروویو گذاشت زیرا به سرعت امواج را بازتاب می دهد و خطر انفجار دارد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

هدفون هوشمند با قدرت کنترل صدا
یک شرکت اروپایی موفق به ساخت هدفون‌های پیشرفته‌ای با نام «Here Active Listening» شده است که به‌صورت وایرلس به گوشی همراه کانکت می‌شوند و قادر به تنظیم صداهای اطراف است.

 

هدفون Here Active Listening می‌تواند صدای واقعی از موسیقی و دیگر فایل‌های صوتی به کاربر خود ارائه دهد، به‌طوری‌که گویی به‌صورت زنده شاهد استماع آن است ضمن اینکه با توجه به حسگرهایی که در داخل این هدفون تعبیه شده است می‌تواند هر صدایی که در محل کاربر وجود دارد و تمایلی به شنیدن آن ندارد را فیلتر کند.

نکته‌ای که در مورد هدفون Here Active Listening وجود دارد این است که فقط به‌طور گسترده در دسترس نیست و قیمت آن ۲۵۰ دلار است

منبع



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

آموزش نوشتن طرح کسب و کار



نوشتن طرح کسب و کار ایده های جدیدی را در ذهن شما ایجاد می کند و اگر طرحی اصولی تهیه کنید مسیر راه اندازی کسب و کار مدِنظرتان برای شما ترسیم می شود و علاوه بر این می تواند در قانع کردن سرمایه گذاران و کارشناسان بانک برای دریافت وام بسیار کمک کننده باشد.

 

1. بازارهای هدف خود را شناسایی کنید

در نظر بگیرید که کدام بخش از جمعیت محلی یا حتی سایر نقاط دور دست تر به دنبال استفاده از محصولات یا خدمات شما هستند؟ برای این کار حدس و گمان و رای زنی با دوستان کافی نیست و باید تحقیقات دقیق تری را شروع کنیم. علاوه بر این باید از دیدگاه فردی که از بیرون به طرح شما می نگرد نیز استفاده کنید. نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

- آیا بازاری مناسب و قابل اطمینان برای محصول شما وجود دارد؟

- مشتریان بالقوه در چه رده سنی هستند؟

منبع



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

«CAT S60» نخستین گوشی جهان مجهز به دوربین حرارتی
این‌طور که کارشناسان می‌گویند CAT S60 بیشتر از یک گوشی هوشمند است و امکانات داخلی آن می‌تواند این دستگاه را از تمام گوشی‌های موجود در بازار مجزا کند. CAT S60نخستین گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که به دوربین حرارتی مجهز شده است و از این طریق قابلیت‌های مجزا و متمایزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

دوربین نصب شده در گوشی هوشمند CAT S60 می‌تواند از فاصله ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متری دمای شیء مورد نظر را تشخیص دهد و حتی از میان دود غلیظ هم اشیا را شناسایی کند. به‌عنوان مثال این گوشی هوشمند می‌تواند توسط آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد تا افراد در بین دود و آوار شناسایی شوند. دوربین حرارتی این دستگاه در شرکت Flir ساخته شده است و تصاویر ویدیویی حرارتی را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه به نمایش می‌گذارد.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

Freedom 251، ارزان ترین گوشی جهان که فقط 4 دلار قیمت دارد!!



گوشی Freedom 251, گوشی هوشمند Freedom 251, گوشی 4 دلاری

گوشی 4 دلاری Freedom 251 مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی است

 

 Freedom 251؛ گوشی ۴ دلاری هندوستان
یک گوشی هوشمند در هند ساخته شده که تنها چهار دلار قیمت دارد. گوشی هوشمند Freedom 251 پردازنده‌ی چهار هسته‌ای دارد و مجهز به سیستم عامل Android Lollipop است.

گوشی Freedom 251 در هندوستان به قیمت ۲۵۱ روپیه فروش می‌رود که با ملاحظه‌ی نرخ ارز در بازارهای جهانی، در حال حاضر معادل کم‌تر از چهار دلار آمریکا تمام میشود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

SCVR، هدفون واقعیت مجازی قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند



گوشی هوشمند,ویژگی هدفون DSCVR, هدفون واقعیت مجازی

هدفون DSCVR با اکثر تلفن‌های همراه سازگاری دارد

 

هدفون واقعیت مجازی قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند
یک شرکت آمریکایی هدفون مجهز به فناوری واقعیت مجازی تولید کرده است که قابلیت متصل شدن به گوشی‌های زیادی را دارد. یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای تجربه فناوری «VR» یا همان واقعیت مجازی استفاده از هدفون گوشی‌های هوشمند است.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

چه نیازی به نصب افزونه های سئو در وردپرس است ؟

اما شاید سوال شما این باشد که اصلاً چه نیازی به نصب افزونه های سئو در وردپرس است . آیا خویش وردپرس به چهره قبل فرض نمی تواند رتبه سایت ما را در موتورهای جستجوگر افزایش دهد و از این طریق بازدید کنندگان جدیدی را به چهره روزیانه برای سایت ما کسب کند ؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم وردپرس یک سیستم متن مفتوح ، کاملاً رایگان است و در ساخت و توسعه آن به نکات زیادی همانند سادگی پیشه با آن ، حجم ذیل کدها ، به کارگیری آن برای هر منظوری و … در عقیده گرفته شده است و هیچ تعهدی را وردپرس در ارئه دادن یک سیستم که همگی احتیاج های شما را بر طرف کند ندارد. همانطور که بسیاری از دوستان می پرسند چرا در سیستم عامل اوبنتو پس از نصب بیچارگی به اضافه کردن پک های نرم افزاری و کدگذاری های دیگر است لغایت یک دسکتاپ کامل را داشته باشیم و همانند سیستم عامل ویندوز در آن همه چیز از قبل فراهم نشده است.

شما می توانید سیستم های متن باز را هر طوری که می خواهید پیکر بندی کنید و با توجه به بیچارگی خویش از افزونه ها و الصاق هایی که برای آن سیستم بدست دیگر توسعه دهندگان ایجاد شده است بهره‌گیری کنید و احد از جذابیت های شغل با این طور نرم ابزارها و سیستم ها ، همین نکته است. همچنین ما در این پسا میخواهیم نحوه ی نصب افزونه سئو در وردپرس را برایتان توضیح دهیم.

حال اگر می خواهید صفحات سایت خود را که با سیستم وردپرس برپایی کرده اید برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید و با این کار در سئو داخلی سایت خود قدم مثبتی را بردارید و بتوانید بازدید کنندگان اکثریت را از طریق موتورهای جستجوگر به سایت خود جلب کنید می توانید علاوه بر امکانات پیش فرض وردپرس و پوسته های آن برای سئو از افزونه هایی که برای این کار نیز ساخته شده اند بهره‌گیری کنید. لازم به ذکر است این افزونه ها معمولاً اکثر کارها را به چهره اتوماتیک سپریدن می دهند و نیازی نیست که شما از علم سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات چندانی را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

مقایسه گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال‌جی پیش از رونمایی رسمی!
این طور که شایع شده پرچمداران سامسونگ و ال‌جی تا سه هفته دیگر در مراسم MWC 2016 رسما رونمایی می‌شوند اما سامسونگ و ال‌جی آن‌گونه که باید و شاید نتوانسته‌اند در خصوص پرچمدارهای بعدی خود راز دار باشند و تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی‌های تراز اول به بیرون درز پیدا کرده است. به همین منظور در این مطلب تصمیم داریم پیش داوری در خصوص این گوشی‌های تراز اول داشته باشیم!

 

1. طراحی و صفحه‌نمایش: طعم شیرین ظاهری جدید
سامسونگ در یکی دو سال گذشته ثابت کرده که از لحاظ طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در طراحی بدنه گلکسی اس ۶ از شیشه و فلز استفاده شده بود و همین امر باعث شد تا این محصول از لحاظ طراحی به یکی از زیبا‌ترین گوشی‌های هوشمند تبدیل شود،‌گلکسی A نیز که اخیراً معرفی شده نشان داد که سامسونگ قصد دارد این شیوه طراحی را ادامه دهد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

ساخت باتریهای هیدروژنی برای موبایل/ مشکل شارژ حل می‌شود
یک شرکت انگلیسی در حال ساخت باتری گوشی همراه با ظرفیت نگهداری شارژ بالا است. شرکت انگلیسی «Intelligent Energy» در حال ساخت باتری های هیدروژنی است که می توانند عمر شارژ باتری گوشی همراه را تنها با یکبار شارژ کامل به مدت یک هفته نگه دارند و مشکل کمبود شارژ گوشی همراه به زودی به پایان می رسد.

 

همچنین این شرکت انگلیسی اعلام کرد باتری بکار گرفته در این گوشی همراه هیدروژنی است و با فعل و انفعالاتی که میان هیدروژن و اکسیژن صورت می گیرد، جریان الکتریسیته تولید می شود. شرکت «Intelligent Energy» در مورد زمان دقیق عرضه این باتری خبری نداده است و اعلام کرده که اجرای این پروژه ۵.۲۵ میلیون پوند هزینه دارد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()