انعطاف
نوشته شده توسط : mj

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای چیره دست و رایگان است. وردپرس به کاربر پروانه میدهد تا متعلق به به صورت مجانی استفاده کند. وردپرس میتواند نزدیک هر نوع سایتی را بسازد. نصب وردپرس آسان است و بیشتر از 5 دقیقه درازا نمی کشد که کاربر میتواند سایت خودش را حاضر انتشار کند. این سکوی انتشار محتوا که کاملا رایگان و با حمایت و بروز رسانی از سوی شرکت اتوماتیک عرضه می شود، اغلب از یک ربع کل اینترنت را مدیریت می کند و از هر 10 سایت در دنیا 3 سایت با وردپرس ساخته می شوند.

یکی از نکاتی که باعث محبوبیت وردپرس شده، همگام بودن این سیستم مدیریت محتوا با سئو و بهینه سازی سایت است. نزدیک همگی ویژگی هایی که موتورهای جستجو از یک سایت انتظار دارند، بدست وردپرس مجانی ارائه می شوند. در صورتی که سایت های غیر وردپرس بخواهند برای موتورهای جستجو بهینه سازی شوند دربایستن به کدنویسی های چندمرتبه ای دارد، ولی وردپرس هر بار با افزونه ها خاصیت های جدید را به سایت اضافه کرده و نیازی به کدنویسی اصلا احساس نخواهد شد.

امروز میخواهیم در مورد قابلیت ها و پتانسیل های وردپرس برای سئو و بهینه سازی گفتگو کنیم. بلاگ میموس به راستی آنچه که امروز برای اغلب مدیر سایت ها مهم است، سازگار بودن سایت با سئو است. سئوی راحت و بدون هزینه احد از کارهایی است که وردپرس در سئوی داخلی سایت آن را بخوبی انجام می دهد. اگر چند دقیقه ای را مهمان ما باشید به شما خواهیم گفت چطور وردپرس میتواند سئو را برای شما آسان کند. بدون اینکه خرج ای برای اینکار ها بپردازید میتوانید یک سایت با وردپرس بسازید و به راحتی آن را بهینه سازی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: