نوشته شده توسط : mj

درس #1 : رفتار کردن همانند یک روبات
به زمانی اندیشه کنید که به پشتیبانی یک شرکت مراجعه میکردید و از پشتیبانی زنده آنها بهره‌گیری میکردید، برادر داشتید چگونه با شما صحبت کنند؟ حال خویش را جای مشتری بگذارید، برادر دارید چه پذیرش هایی اخذ کنید. یا چه کلماتی را در تبادل نظر بخوانید؟حتی امروزه بعضی روبات های استجابت گویی و هوش مصنوعی که به کار گرفته می شوند لغایت حدودی میدانند چگونه تصادف کنند، حتی روبات های تلگرام هم میتوانند پاسخ های مختلفی را برای سوالات مشتری درنظر بگیرند.

پس اینکه چطور قرار است گفتگوی زنده را شروع کنید و قبل ببرید خیلی مهم است. این به شما و چیرگی شما بستگی دارد که یک تجربه دوستانه و خوشایند به مزاق انسانی را رقم بزنید. اگر ندانید که کجا شروع کنید، طریق آغاز کردن خود را رسیدگی کنید.

درس #2 : صرف زمان و تعلل در کار
گفتگوی زنده … چون زنده … است، باید مطمئن شوید که شما در حین گفتمان حتی یک ثانیه اضافی هم وقت تلف نکنید و تفکر اضافه بر سازمان نداشته باشید. مشتریان در چشمداشت هستند و اینکه خیلی سریع پاسخ آنها را بدهید لزوما به این معنا نیست که کیفیت پشتیبانی را بالا اسیر اید. چون گفتگوی زنده یا چت است دلیل نمی شود که مشکل هم ساده باشد. عمق دشوار کاربر زمان و پروا شما را تحت تاثیر خویش پیمان خواهد عدل و شما باید آن را کاملا وقف مشتری کنید. کما اینکه یک مشتری دیگر را هم ساحل آن حمایت کنید.

قطعا شما میخواهید در کمترین سررسید شدنی راه حل را در اختیار مشتری پیمان دهید و مشکلش را حل کنید و با این شغل میخواهید یک تجربه خوب را برای وی رقم بزنید. این مفهوم، به هر حال، به روش های مختلفی در کاربر از بین میرود، چه بسا اشتباهی به آنها زنگ بزنید یا اسم آنها را در تبادل نظر اشتباه ذکر کنید، یا اینکه پاسخی را به مشتری تحویل دهید که اصلا ربطی به سوالات و مشکل وی ندارد.

چند ثانیه را به این وابستگی دهید که مشخصات مشتری را بررسی کنید، اینکه چه چیزی را برای چه کسی ارسال میکنید. و در پایان بهتر است که مشتری را چند دقیقه منتظر بگذارید پیش از اینکه رخداد ناگواری رخ دهد و با یک اشتباه ساده تجربه بدی را برای آنها رقم بزنید تا هنگامی که شما توانسته باشید توجه آنها را بدست بیاورید.

مسیر حل را در گزین کردن مشتری قرار دهید

درس #3 : فراموشی وضعیت مشکل قبل از تمام شدن آن
شاید اندیشه کنید که سخت تمام شده یا اینکه اصلا وضعیت آن را فراموش کنید در حالی که سخت هنوز تمام نشده است. بر خلاف ایمیل ها، گفتگوی زنده و چت کاملا منوط به زمان حال است، که به این معنی است شما باید در کمر بستن مشتری باشید و با وی بمانید الی زمانی که توانسته باشید مشکلی که دارد را حل کند، باید منابع را در برگزیدن داشته باشید و به ابزارهایی که برای کار خویش لازم دارید دسترسی داشته باشید لغایت در زمان مناسب و شرایط شدنی راه حل ها را در برگزیدن آنها قرار دهید. و باید بدانید که در این مورد، هم مشتری و هم تیم پشتیبانی که در آن حضور دارید، از شما توقع دارند و باره چشمداشت هستید.

ساعت های اداری و برنامه زمانی کاری یکتا از راه هایی است که برای مشتریان خویش می توانید مشخص کنید تا بدانند بهترین اوقات برای تماس با شما چه زمانیست و چه زمانی شما توانایی استجابت گویی به آنها و مشکلاتشان را دارید. برای تیم میتوانید برنامه ای تدارک ببینید که ساعت حمایت از مشتریان در انتهای ساعت کاری، یک ساعت ادامه داشته باشد. میتوانید تیم حمایت را ترکیب کرده و برنامه های حمایت از مشتری را برای اعضا موعد بندی کرده و برنامه های مختلفی را تدارک ببینید الی موعد های پشتیبانی از مشتری در اول و واپسین،انجام کمی افزایش پیدا کند.

بنابراین در مانگو  مشتری در گفتگوی زنده با کارمندان پشتیبانی شما امکان دارد هر لحظه خرید سپریدن دهد یا اینکه از حمایت شما دلخور شده و دیگر سراغی از شما نگیرد. در هر چهره شما باید بدانید که مشتری را دلشاد کنید، اگر پشتیبانی لازم دارد به خوبی از وی پشتیبانی کنید و اگر چیزی ندارید باید به مشتری صحیح استجابت نه بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

تبلیغات اینترنتی مدل ها و روش های گوناگونی دارد :

1- تبلیغات کلیکی

شرکت هایی وجود دارند که شما با جستجو در گوگل میتوانید آنها را بیابید، روش کار با این شرکت ها به صورتی هست که ، تبلیغات شما را به صورت کلیکی در فضای اینترنت به مخاطب معرفی میکنند و بابت هر کلیک و مخاطبی که وارد سایت شما میشود، مبلغی میگیرند که خیلی به پیشرفت سایت شما کمک میکند. این سایتها دارای اعضایی هستند که در قبال دریافت مبلغی از سایت شما بازدید میکنند. به این روش ppc گفته میشود که مخفف ” پرداخت به ازای کلیک” است.

 

 بهترین سایت تبلیغات اینترنتی, روش های تبلیغات اینترنتی

به تمامی تبلیغاتی که در فضای اینترنت و وب انجام میشود تبلیغات اینترنتی میگویند

 

2- تبلیغات بنری :

در این روش یک بنر تبلیغاتی از آگهی دهنده در وب سایتی نشان داده می شوند. این روش می تواند تاثیر زیادی در بازگشت مخاطبین داشته باشد. 

در این شیوه بنر تبلیغ ‏دهنده در یکی از اندازه ‏های استاندارد در محلی از صفحه ‏ی وب تبلیغ ‏‏گیرنده نمایش داده می‏شود. وب‏سایت‏ های تبلیغ ‏دهنده محل‏های مشخصی که معمولا بالا، کنار و پایین صفحات وب‏شان است را به نمایش تبلیغات بنری اختصاص می‏دهند. بنر به وب‏سایت تبلیغ‏ دهنده یا صفحه‏ای شامل توضیحات تکیملی درباره‏ ی تبلیغ، لینک می‏شود. به ‏عبارتی بازدیدکنندگان از وب‏سایت، می‏توانند روی هر کدام از بنرهای تبلیغاتی که توجه‏شان را جلب کرده باشد کلیک کنند تا اطلاعات بیشتری درباره ‏ی آن بدست بیاورند. بنرها اغلب به‏ صورت فایل‏ های گیف (Gif)، فلش (Flash) و چند فرمت دیگر طراحی می‏شوند و ممکن است تصویر ثابت یا متحرک باشد. بنرهای فلش معمولا حجم بالاتری دارند، طراحی آنها هزینه‏ ی بیشتری دارد و اگر اینترنت مخاطب پرسرعت نباشد ممکن است نمایش آنها با مشکل مواجه شود. در بنرهای فلش که معمولا به صورت انیمیشن هستند، ممکن است از صدا و قابلیت‏های تعاملی هم استفاده شده باشد. آی.ای.بی (Interactive Advertising Bureau) که موسسه‌ای امریکایی در حوزه‌ی تبلیغات است استاندارهایی را برای اندازه‌ی تبلیغات بنری مشخص کرده که در اغلب وب‌سایت‌ها از این اندازه‌ها استفاده می‌شود. این شیوه از متداول‏ترین شیوه‏‏ های تبلیغات اینترنتی است که البته با گسترش شیوه‏ های جدید اندکی از سهم آن کاسته شده است. اما در ایران خیلی‏ ها هنوز تبلیغات اینترنتی را با تبلیغات بنری می‏شناسند و بسیاری از وب‏سایت‏های تبلیغ‏ گیرنده تنها برای دریافت این نوع آگهی‏ ها آمادگی دارند.

 

3- تبلیغات آویزان (Hover Ads)

در تبلیغات پاپ آپ معمولا از طریق کد جاوا اسکریپت دستور باز شدن یک صفحه جدید HTML همراه صفحه ی اصلی صادر می شد. ممانعت از نمایش تبلیغات پاپ آپ از طرف برخی مرورگرهای اینترنتی و نوار های ابزار باعث شد تبلیغ گران راه جدیدی برای نمایش آگهی هایشان پیدا کنند. تبلیغات آویزان در واقع نوع جدید و دیگری از تبلیغات پاپ آپ هستند که با استفاده از تکنولوژی صفحات HTML دینامیک نمایش داده می شوند.  

در این نوع به ازای هر تبلیغ یک صفحه جدید در مرورگر باز نمی شود. این نوع تبلیغات در هنگام باز شدن صفحه اصلی، در قالب کادری به صورت آویزان و شناور روی صفحه قرار می گیرند و بخشی از آنرا می پوشانند.

 

نوعی دیگر از تبلیغات آنلاین که به آگهی های شناور (Floating Ads) نیز معروفند نیز شبیه به همین دسته هستند. آگهی های شناور پس از نمایان شدن به صورت اتوماتیک بر روی صفحه درخواستی کاربران، در مدت زمان معینی (به طور معمول 5 تا 30 ثانیه) خود به خود بسته می شوند.

 

 بهترین سایت تبلیغات اینترنتی, روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات متنی همانند تبلیغات بنری در صفحات وب نمایش داده می شوند

 

4- تبلیغات پاپ.آپ (Pop-up Ads)

صفحات ناخواسته‌ای که در هنگام باز کردن یک صفحه‌ی وب همراه آن باز شده و آگهی نمایش می‌دهند تبلیغات «پاپ.آپ» هستند. این صفحات معمولا در اندازه‌ای کوچک‌تر از صفحه‌ی استاندارد مرورگرهای اینترنتی هستند و با لود شدن صفحه‌ی اصلی، آنها نیز به‌طور اتوماتیک باز می‌شوند. این نوع تبلیغات از آنجایی که به‌صورت پیش‌بینی‌نشده همراه با برخی صفحات باز می‌شوند اغلب حالتی آزاردهنده دارند. برخی مرورگرهای اینترنتی این امکان را فراهم می‌کنند که در هنگام مرور اینترنت جلوی نمایش همه‌ی صفحات پاپ.آپ گرفته شود. برخی نوارهای ابزار اینترنتی نیز پس از نصب شدن بر روی دستگاه کامپیوتر به‌صورت پیش‌فرض نمایش تبیغات پاپ.پاپ را منع می‌کنند. 

 

تبلیغات «پاپ.آندر» (Pop-Under) هم نوعی از تبلیغات پاپ.آپ هستند. پاپ.آندرها هم به‌صورت ناخواسته و به شکل یک صفحه‌ی مستقل از صفحه‌ی اصلی طراحی شده‌اند. اما پاپ.آندرها در زمان نمایش صفحه اصلی باز نمی‌شوند، بلکه در زیر آن پنهان شده‌اند و هنگامی که صفحه‌ی اصلی بسته می‌شود، آنها باز می‌شوند.

این روش در کمک به بالا رفتن سایت شما خیلی مؤثر است اما توصیه میکنم که در شروع کار خود از این روش استفاده کنید، چون در طولانی مدت به سئوی سایت شما ضرر میزند،شما با گرفتن یک پوپاپ در قالب یک صفحه میتونید بازخورد خوبی برای معرفی محصول خود بگیرید. به دلیل ارزان بودن و رشد سریع رتبه سایت شما همانطور که گفته شد استفاده از این روش در آغاز کار میتواند انتخاب مناسبی باشد.

 

5- تبلیغات متنی

تبلیغات متنی همانند تبلیغات بنری در صفحات وب نمایش داده می شوند. اگر در تبلیغات بنری عکس یا تصاویر متحرک، نمایش دهنده ی آگهی بود و به وب سایت هدف لینک می شد، در این نوع تبلیغات از متن برای توصیف آگهی استفاده می شود. وب سایت های تبلیغ گیرنده معمولا بخش هایی را به صورت کادر یا ستون در کنار یا میانه صفحات در نظر می گیرند و تعدادی آگهی متنی را در آنجا نمایش می دهند. آگهی  متنی معمولا شامل عنوان تبلیغ و لینکی به صفحه ی تبلیغ دهنده است.

 

6- تبلیغات ایمیلی

از دیگر شیوه های قدیمی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی استفاده از ایمیل است. در تبلیغات ایمیلی آگهی در قالب یک ایمیل تنظیم می شود و برای تعداد زیادی آدرس ارسال می شود. برخی سازمان ها، نهادها و شرکت ها لیستی از مشتریان و کاربران خود دارند و تبلیغات مربوط به خود را برای آنها ارسال می کنند. حالت دیگر زمانی است که این گونه ایمیل ها برای مشتریان یا کاربران بالقوه فرستاده می شود، مثلا ارسال تبلیغات مربوط به یک کتاب جدید برای لیست چندصدنفره از کتاب خوانان حرفه ای. برخی شرکت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز در قبال دریافت مبالغی آگهی آماده شده را به بسته های آدرس ایمیل چندهزارتایی که در اختیار دارند ارسال می کنند.

 

علی رغم قدیمی بودن شیوه ی ارتباطی ایمیل در فضای وب، در صورتی که به درستی از این ابزار استفاده شود این نوع تبلیغات همچنان می تواند اثربخش باشد.

این روش به دلیل مقرون به صرفه بودن و تاثیر فراوانش در بازگشت سرمایه محبوبیت زیادی در بین کسب و کارها دارد. از ایمیل مارکتینگ در حوزه های مشخص می توان نتایج مطمئنی را استخراج کرد.

 

 بهترین سایت تبلیغات اینترنتی, روش های تبلیغات اینترنتی

ویدئوهای تبلیغاتی گاهی در بالا یا کنار صفحات وب نمایش داده می شوند

 

7- تبلیغات ویدئویی (Video Ads)

همزمان با افزایش سرعت دسترسی به اینترنت در سراسر دنیا و گسترش انتشار و مشاهده فایل های ویدئویی تسط کاربران، استفاده از این رسانه در دنیای تبلیغات در قالب آگهی های ویدئویی نیز گسترش یافته است.  

ویدئوهای تبلیغاتی گاهی در بالا یا کنار صفحات وب همچون بنر های تبلیغاتی نمایش داده می شوند. همچنین ممکن است ویدئو بخشی از یک بنر پیشرفته ی فلش باشد.روش دیگر نمایش آنها در جماعت های محتوایی و وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتوب است. در این حالت آگهی ویدئویی در مدت زمانی کوتاه در ابتدا، انتها یا میانه ی ویدئوی مورد نظر شما نمایش داده می شود.

 

8- خبر-آگهی‌های آنلاین 

در مطبوعات مطالبی با عنوان «ادورتوریال» (Advertorial) وجود دارند که در ایران با عنوان «رپورتاژ آگهی» شناخته شده‌اند. این مطالب علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند، اما در واقع باسفارش قبلی و باهدف تبلیغ تهیه شده‌اند. در فضای وب و در برخی وب‌سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. گزارش‌ها و خبرهای تبلیغ‌کننده‌ی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب «گزارش-آگهی‌ها» و «خبر-آگهی‌ها» در برخی وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود. این مطالب باید از سوی وب‌سایت نمایش‏ دهنده، از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه می‌شوند جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

شرکت پرآوازه گوگل قصد دارد وب سایت هایی را که از نظر امنیت در جایگاه پایینی قرار دارند، بیش از پیش در معرض دید کاربران قرار دهد. در حال حاضر سایت هایی که از امنیت بالایی برخوردار هستند، در کنار اسم شان یک واژه Secure به رنگ سبز رنگ قرار می گیرد، اما بر اساس استراتژی جدید گوگل، بنا بر این است وب سایت های دارای امنیت پایین با عبارت Not Secure به رنگ قرمز رنگ مشخص شوند؛ به این ترتیب مدیران سایت های مختلف سعی می کنند تا امنیت سایت خود را بالا برده و به این ترتیب، واژه Not Secure را به Secure تغییر دهند.

 

اما مرورگرهای رقیب چه روشی را دنبال خواهند کرد؟ آیا خود را با سیستم جدید گوگل وفق می دهند یا به همان روش سنتی خود پایبند می مانند؟

در این مطلب می خواهیم نحوه اطمینان از امنیت مرورگرهای اینترنتی را بررسی کنیم.

 

مرورگر سافاری

مرورگر اپل در حال حاضر از روش سنتی استفاده می کند. زمانی که شما وب سایت های امن را باز می کنید، یک علامت قفل در کنار آدرس سایت قرار گرفته و به این ترتیب، ارتباط میان دستگاه شما و سرور به صورت رمزنگاری شده انجام می شود. اگر آیکون قفل را مشاهده نکردید، می توانید مطمئن شوید که وب سایت مورد نظر از لحاظ امنیت در سطح پایینی قرار دارد.

 

نمایش سایت های مضر, وب سایت های آلوده به بدافزار

امنیت مرورگر سافاری

 

در حال حاضر اگر وارد وب سایت هایی شوید که از لحاظ امنیت با مشکل مواجه هستند، هنگام پر کردن فیلدهای مختلف، عبارت قرمز پرنگ Not Secure در فیلد آدرس درج شده و سپس به Website Not Secure تغییر حالت می دهد. بد نیست بدانید عبارت یاد شده به خاطر منقضی شدن گواهی امنیت وب سایت ها نیز نمایش داده می شود.

 

مرورگر فایرفاکس

Firefox تصمیم گرفته تا روش گوگل را دنبال کند، به این ترتیب زمانی که از سایت هایی با امنیت پایین بازدید می کنید، یک آیکون قفل به همراه خط قرمز رنگ روی آن نمایش داده می شود. اگر نشانگر موس را روی آن ببرید، عبارت Connection Is Not Secure نشان داده می شود که نشان از نبود امنیت دارد.

 

نمایش سایت های مضر, وب سایت های آلوده به بدافزار

 وب سایت های آلوده به بدافزار

 

اما در نسخه های پیشین فایرفاکس، سایت های امن با یک آیکون قفل سبز رنگ نمایش داده می شوند و در مقابل، وب سایت غیر امن از هیچ نشانه ای برخوردار نیستند.

 

مرورگر کروم

Chrome در حال حاضر از روش پیشین استفاده می کند. زمانی که سایت های امن را باز کنید، یک قفل سبز رنگ با عبارت Secure در کنار آدرس به چشم می خورد و سایت هایی که از لحاظ امنیت در جایگاه پایینی قرار گرفته اند، با یک آیکون i همراه هستند که با کلیک روی آن، عبارت Your connection to this site is not secure را می بینید.

 

نمایش سایت های مضر, وب سایت های آلوده به بدافزار

نمایش سایت های مضر

 

از ابتدای سال 2017، سایت هایی که نیازمند رمز عبور و اطلاعات کارت اعتباری بوده و از امنیت خوبی برخوردار نیستند، با عبارت Not Secure نمایش داده می شوند.

 

نمایش سایت های مضر, وب سایت های آلوده به بدافزار

 

تغییرات اصلی گوگل کروم در نسخه 68 که بین 22 تا 28 جولای عرضه خواهد شد، اعمال می شود. اما اگر مایل هستید، می توانید به روش زیر چنین قابلیتی را در نسخه 66 گوگل کروم فعال کنید:

عبارت chrome://flags را در فیلد آدرس تایپ کنید.

به دنبال آیتم Mark non-secure origins as non-secure بگردید.

حالا گزینه Enabled را از منوی شناور انتخاب کرده و روی RELAUNCH NOW کلیک کنید یا در صورت نیاز، کارهای خود را با پنجره های مختلف به پایان رسانده و مرورگر کروم را بسته و مجددا باز کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

کاربران واتس‌‌اپ اکنون می‌توانند پست‌هایی را با محدودیت زمانی در استاتوس‌هایشان منتشر کنند. در این پست‌ها می‌توان از تصویر و یا ویدیو همراه با یک متن استفاده کرد و آن‌ها را برای مدت 24 ساعت با مخاطبین خود در واتس‌اپ به اشتراک گذاشت. 

 

استاتوس در واتس‌اپ شباهت زیادی به قابلیت‌ استوری در اینستاگرام داشته و امکانات تقریبا مشابهی در این بخش به کاربر ارایه می‌شود. کاربر می‌تواند تصاویر و ویدیوهای موجود در گالری را توسط قابلیت استاتوس به صورت استوری در واتس‌اپ قرار دهد. علاوه بر این‌، امکان ثبت عکس و ویدیو به صورت مستقیم با دوربین گوشی هم موجود است. 

 

برای استفاده از قابلیت استاتوس و قرار دادن استوری در واتس‌اپ خود، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

آخرین نسخه از واتس‌اپ را از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید.

برنامه را اجرا کرده و در صفحه اصلی بر روی سربرگ STATUS تپ کنید.

 

آموزش واتس آپ, روش کار با واتس آپ

استاتوس در واتس‌اپ شباهت زیادی به قابلیت‌ استوری در اینستاگرام داشته

 

در بخش Status دو آیکون دیده می‌شود. آیکون اول که با شکل قلم مشخص شده، استاتوس شما را به صورت نوشته منتشر می‌کند. در صورتی که می‌خواهید برای استاتوس خود عکس و ویدیو قرار دهید، بر روی آیکون دوم کلیک کنید.

 

آموزش واتس آپ, روش کار با واتس آپ

قابلیت استاتوس و قرار دادن استوری در واتس‌اپ

 

بعد از نوشتن متن و یا قرار دادن عکس، بر روی آیکون ارسال تپ کنید.

 

آموزش واتس آپ, روش کار با واتس آپ

استوری در واتس‌اپ

 

با طی مراحل بالا، استوری شما در واتس‌اپ منتشر شده و مخاطبین‌ می‌توانند آن‌ را مشاهده کنند.

 

برای استفاده از قابلیت Status در واتس‌اپ خود، به موارد زیر هم توجه کنید:

تنها مخاطبینی که شماره‌شان در واتس‌اپ ذخیره‌ شده می‌توانند استوری شما را مشاهده کنند. البته در صورتی که نمی‌خواهید برخی افراد به استوری دسترسی داشته باشند، می‌توانید از بخش Status privacy اقدام کنید.

شما می‌توانید از عکس، ویدیو، فایل GIF و نوشته در استاتوس‌های واتس‌اپ خود استفاده کنید.

لیست افرادی که استاتوس شما را دیده‌اند، مانند استوری اینستاگرام برای صاحب اکانت نمایش داده می‌شود.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

واتس اپ جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که چندسال پیش توسط فیس‌بوک خریداری شد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در پیام‌رسان واتس اپ حتی بعد از مشاهده و پاسخ به مکالمات شما توسط مخاطبانتان، پیام‌های ارسال و دریافت شده به‌صورت دو عدد تیک طوسی رنگ باقی می‌ماند، درصورتی که اگر مخاطب موردنظر پیام‌های ارسال شده را ببیند باید این دو تیک طوسی رنگ تبدیل به رنگ آبی شوند.

 

یکی از ترفندهایی که بسیاری از کاربران در سراسر جهان از آن بهره می‌برند، غیرفعال کردن این دو تیک آبی رنگ است تا بتوانند با خیال آسوده و هر زمان که دلشان می‌خواهد، به پیام‌های دوستانشان پاسخ دهند. حالا این گزارش به مرور و معرفی مختصری به چگونگی غیرفعال‌سازی  قابلیت مشاهده پیام‌های ارسال شده یا دو تیک آبی رنگ می‌پردازد.

 

در صورت علاقه‌مندی به غیرفعال کردن این قابلیت که به صورت پیش فرض برروی گوشی‌ها روشن و فعال است، می‌توانید اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ خود را باز کرده و به قسمت تنظیمات آن بروید. در این بخش، وارد قسمت حساب کاربری ( account) شده و برروی حریم خصوصی (privacy) کلیک کنید. سپس تیک گزینه «مشاهده و خواندن پیام‌های دریافت شده» یا Read receipts را بردارید تا بتوانید به صورت چراغ خاموش، پیام‌های دوستان و آشنایان خود را بخوانید و هر موقع که دلتان می‌خواهد به آن‌ها پاسخ دهید.

 

کار با واتس اپ, ترفند واتس اپ

غیرفعال‌سازی  قابلیت مشاهده پیام‌های ارسال شده یا دو تیک آبی رنگ

 

در واتس‌اپ، علامت یک تیک طوسی رنگ به معنای پیام ارسال شده، دو تیک طوسی رنگ به معنای دریافت پیام ارسال شده توسط مخاطب و دو تیک آبی رنگ به معنای مشاهده و خواندن پیام موردنظر است.

 

کار با واتس اپ, ترفند واتس اپ

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ

 

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ نیز از قابلیت Encryption   End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

 

کار با واتس اپ, ترفند واتس اپ

غیرفعال‌سازی قابلیت مشاهده پیام‌های ارسال شده

 

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید،  iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

همچنین ممکن است برای صرفه‌جویی در ترافیک اینترنتی خود بخواهید نمایش تصاویر را در مرورگر غیرفعال کنید و فقط از محتوای متنی ذخیره شده در صفحات بهره‌مند شوید. عدم نمایش تصاویر در مرورگر هر دلیلی که داشته باشد براحتی و با یک ترفند در مرورگر فایرفاکس قابل اجرا است. به کمک این ترفند می‌توانید مرورگر فایرفاکس را برای شرایطی که قصد دارید تصاویر نمایش داده نشود انتخاب کنید و دیگر مرورگرها را در شرایط عادی مورد استفاده قرار دهید.

 

تصاویر در مرورگر فایرفاکس به سه شکل مختلف قابلیت نمایش دارند که عبارتند از:

 نمایش تمام تصاویر عدم نمایش تمام تصاویر

 نمایش تصاویر مرتبط با سایت مربوطه

 عدم‌نمایش تصاویر فراخوانی شده از دیگر سایت‌ها

 

برای اعمال تغییرات روی تنظیمات مرورگر کافیست از این روش کمک بگیرید:

مرورگر فایرفاکس را اجرا کرده و پس از تایپ عبارت about:config در نوار آدرس، کلید اینتر را فشار دهید.

در صفحه به‌نمایش درآمده گزینه I accept the risk را کلیک کنید.

 

در کادر جست‌وجو عبارت زیر را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید:

permissions.default.image یکی از گزینه‌های موجود در فهرست نتایج دقیقا مشابه گزینه جست‌وجو شده و با مقدار 1 از نوع integer خواهد بود. روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار دلخواهتان را از بین مقادیر 1 و 2 و 3 وارد کنید. (عملکرد هریک از این مقادیر پیش از اجرای مرحله 1 شرح داده شد)

با کلیک روی ok تغییرات را ذخیره کرده و مرورگر را ببندید و آن را دوباره اجرا کنید تا تغییرات اعمال شود.

http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/managesite-images1-firefox.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اگر به دنبال افزایش مهارت در عکاسی یا دست و پا کردن مخاطبین بیشتر در اینستاگرام هستید، این مطلب را از دست ندهید چرا که در ادامه توصیه های ۲۹ نفر از کاربران با فالوور بالا و توانمند در عکاسی، ارائه شده است.

 

۱. در مورد محتوا تصمیم بگیرید

Simone Bramante: پیش از هر چیز در مورد بخشی از زندگیتان که می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، تصمیم گیری کنید.

 

۲. تنها روی تعداد لایک ها تمرکز نکنید

Jussi Ulkuniemi: با آرامش کامل به دنبال چیزی باشید که نظر خودتان را جلب می کند، در غیر این صورت شما هم تصاویری معمولی را پست می کنید و استعدادتان در روایت ماجرا، شوخ طبعی یا ثبت تصاویر گیرا به هدر خواهد رفت.

من چندان به دنبال مطالب پرطرفدار یا مورد علاقه کاربران نیستم و به جای آن  سه محرک آرامش، سورئالیسم و عکاسی ناگهانی را انتخاب کرده ام.

 

۳. از نور طبیعی استفاده کنید

Margaret Zhang: نورپردازی کلید اصلی است. در اینستاگرام مثل دیگر شاخه های عکاسی اگر تصویری نور مناسب نداشته باشد، فیلترهای اضافه یا اپ های ویرایش تصویر کاری از پیش نمی برند. اوایل صبح، عصر یا روزهای ابری بهترین زمان برای عکاسی هستند.

 

۴. قبل از لنز از چشمتان استفاده کنید

Niv Rozenberg: اولین معلم عکاسی من عقیده داشت چشم هم مثل دیگر عضلات نیاز به تمرین دارد. متاسفانه اکثر افراد قبل از چشم از لنز دوربین استفاده می کنند و به همین خاطر در هر ۱۰۰ شات یک نتیجه خوب به دست می آید در حالی که شاید با چند دقیقه مشاهده دقیق محیط اطراف راه های جدیدی را برای نگریستن پیدا کرده و تصاویر منحصر به فردی را ثبت کنند.

 

۵. قابلیت گرید را فعال کنید

Dan Cole: از نظر من قرار دادن مهمترین نقطه از یک بنا در مرکز تصویر زیبایی خاصی دارد. هنگام عکاسی از مناظر خاص فارغ از اینکه آیفون یا دوربین را به همراه دارم قابلیت گرید (جدول) را فعال کرده و اجزا را به دقت منظم می کنم.

برای پیدا کردن بهترین نما جابجا شده و عناصر همپوشان را در منظره یاب یا نمایشگر به دقت بررسی می کنم.

 

۶. توجه مخاطب را به نقاط اصلی جلب کنید

Sam Horine: یک تصویر خوب فارغ از اینکه از فرد یا منظره گرفته شده، باید نقاط اصلی مشخصی برای جلب توجه مخاطب داشته باشد. تصاویر جذاب چندین نقطه اصلی داشته و در عین حال دچار به هم ریختگی نشده اند. هنگام عکاسی به دنبال تصاویری باشید که حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

۷. در کمین لحظه مناسب باشید

Joshua Lott: یک لحظه آرام، عاطفی یا شورانگیز به صورت طبیعی به تصاویری ناب منجر می شوند. از طرف دیگر از ارائه اطلاعات اضافی در تصویر پرهیز کنید، مگر اینکه چیزی به نتیجه نهایی اضافه کنند. هدف از ثبت تصاویر واضح جلب توجه مخاطب به نکته اصلی و جلوگیری از سردرگم ساختن اوست.

 

ترفندهای اینستاگرام, شبکه های اجتماعی

اوایل صبح، عصر یا روزهای ابری بهترین زمان برای عکاسی هستند

 

۸. به دنبال خطوط، اشکال و رنگ های قوی باشید

Ira Block: یک عکس اینستاگرامی جذاب باید رنگ های غنی و اشکال و خطوط مشخص داشته باشد. به مواردی که در کادر بزرگتر به نظر رسیده و توجه برانگیز هستند، نزدیکتر شده و آنها را با جزییات بیشتر ثبت کنید. روی تصاویری که احساس بیننده را قلقلک می دهند، تمرین کنید.

 

۹. از بکارگیری اپ ها برای ایجاد افکت خجالت نکشید

Dan Rubin:از اپ هایی که نوردهی کند را شبیه سازی می کنند برای مات کردن آب و دیگر اشیاء متحرک بهره ببرید. این افکت روی دریاچه ها یا آبشار تاثیر به سزایی داشته و به ایجاد کنتراست بین اشیاء مات و واضح کمک می کند.

در iOS اپلیکیشن هایی نظیر CortexCam، Slow Shutter Cam و AverageCam در این زمینه کارایی دارند. از دیگر کاربردهای اپ های مذکور علاوه بر مات ساخت اشیا متحرک، می توان به ایجاد نویز کمتر در نور کم یا ایجاد رد نور اشاره کرد.

 

۱۰. از نقاط غیر معمول با نور بازی کنید

Matilde Gattoni: لنز موبایل در مقایسه با دوربین های معمولی نور را از راه های مختلف جذب کرده و پتانسیل خوبی برای بازی کردن با نور دریافتی از پشت یا بالای شی دارد. بنابراین با جابجایی اطراف شی و دقت به نمایشگر موبایل بهترین پرتوی دریافتی را کشف کنید.

 

۱۱. از قابلیت عکاسی پیاپی (Burst Mode) بهره ببرید

Laura Pritchett: برای ثبت بهترین لحظه همراه با جزئیات باید در نور روز یا محیطی با نور کافی عکاسی کنید چون در این صورت شاتر از سرعت بالاتری برخوردار خواهد بود.

پیش از شروع حرکت به صورت دستی روی شی فوکوس کرده و روشنایی را با اسلایدر تنظیم کنید. قابلیت عکاسی پیاپی گزینه های را متعددی را در اختیار شما قرار می دهد که انتخاب بهترین گزینه را تسهیل می کند.

 

ترفندهای اینستاگرام, شبکه های اجتماعی

از اپ هایی که نوردهی کند را شبیه سازی می کنند برای مات کردن اشیاء متحرک بهره ببرید

 

۱۲. از زوایای مختلف عکاسی کنید

Mike Kus: هنگام عکاسی زوایای مختلف را امتحان کنید زیرا تفاوت بین برخی نماهای معمولی و فوق العاده تنها در زاویه عکاسی خلاصه می شود. عکاسی از ارتفاع بالا و کف زمین را فراموش نکنید.

 

۱۳. از مناظر مختلف بهره ببرید

Kym Pham: برای رسیدن به بهترین نتیجه سوژه های مختلف را آزمایش کنید. این سوژه ها همیشه در محیط اطراف قرار نداشته و ثبت برخی از آنها مستلزم به کوه و دریا زدن است. گاهی اوقات این صحنه ها در کنار زیبایی، زنده شده و حرف هایی برای گفتن خواهند داشت.

 

۱۴. از شرایط جوی نامساعد استقبال کنید

Pete Souza: هوای بد مساویست با تصاویر خوب. هروقت هوا ابری، مه آلود یا بارانی شد برای شکار صحنه های جذاب بیرون بزنید.

 

ترفندهای اینستاگرام, شبکه های اجتماعی

برای رسیدن به بهترین نتیجه سوژه های مختلف را آزمایش کنید

 

۱۵. بعد از باران دنبال چاله آب بگردید

Paolo Fortades: گاهی اوقات انعکاس تصاویر در چاله آب به تصاویری جذاب ختم می شود؛ برای مثال من عکس بالا را بعد از یک شب بارانی گرفته ام.

 

۱۶. فضای سفید به مخاطبان اجازه فکر کردن می دهد

Hilary Rushford: وجود بخش های سفید در تصویر به شیک بودن آن می افزاید بنابراین سعی کنید از تصاویر سفید ساده و بدون شلوغی در اینستاگرام بهره ببرید.

از سوژه ها در برابر دیوار، تخته یا پنجره سفید عکسبرداری کرده و هنگام نوشتن متن از پس زمینه سفید بهره ببرید چون به افراد فرصت فکر کردن می دهد.

 

۱۷. از مزایای قابلیت جدید پرتره غافل نشوید

Eric Rubens: گزینه پرتره در اینستاگرام به تاکید روی طول تصویر کمک می کند. با استفاده از این قابلیت می توان روی نکاتی تاکید کنید که در صورت برش مربعی امکان آن وجود نداشت.

 

۱۸. دنبال لایه ها باشید

David Guttenfelder: من به حضور لایه های متعدد در تصاویر علاقه دارم و طوری عکس ها را تنظیم می کند که نقطه اصلی آن در واقع دید کسی دیگر باشد. در این عکس دوربین را به گونه ای تنظیم کرده ام که تن های نوری مختلف را دریافت کرده و سوژه را به شکل فردی ایستاده در سایه یا شبح به تصویر بکشد. تمام کادر هم از دید قاب ها ترسیم شده اند.

این موارد ملاحظات فنی و ترکیبی هستند اما آنچه برای من اهمیت بیشتری دارد، کشاندن نگاه تمام مخاطبان به یک نقطه مشابه است.

 

۱۹. از پرتوهای نور به نفع خودتان استفاده کنید

Paul Octavious: من اغلب به دنبال پرتوهای نوری هستم که از منافذ راه خود را پیدا کرده اند. نکته جالب تکنیک مذکور این است که نتایج آن هرگز یکسان نبوده و در فصول و حتی روزهای مختلف نتایج متفاوتی به بار می آورند.

 

ترفندهای اینستاگرام, شبکه های اجتماعی

استفاده از لنزهای موبایلی در ظاهر و حتی احساس تصویر تغییرات شگرفی ایجاد می کند

 

۲۰. شب ها عکسبرداری کنید

Shane Black: اگرچه طی شب چشمان ما توانایی مشاهده جزییات را از دست می دهد اما دوربین های مدرن توانایی جذب نور به مراتب بالایی دارند که در شب ها منجر به ثبت تصاویری خیره کننده می شود.

شب در واقع دنیای دیگری است و در آن دوربین چیزهایی را ثبت می کند که با چشمان غیر مسلح امکان دیدن آن وجود ندارد.

 

۲۱. به سوژه ها نزدیک شوید

Ami Vitale: فارغ از اینکه سوژه انسان یا حیوان است به آن نزدیک شوید چون به ایجاد عاطفه و صمیمیت در تصویر کمک می کند.

 

۲۲. موبایل را مجهز کنید

Sam Graves: استفاده از لنزهای موبایلی در ظاهر و حتی احساس تصویر تغییرات شگرفی ایجاد می کند. سعی کنید به سوژه نزدیک شده و عریض ترین فاصله کانونی ممکن را ایجاد کنید تا با ایجاد حس پرسپکتیو، سوژه به گونه ای برجسته شود که در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب کند.

در دوربین های DSLR از لنزهای ۱۶ تا ۳۵ میلی متری استفاده می کنم اما برای عکسبرداری با آیفون لنز عریض Moment را ترجیح می دهم.

 

۲۳. یک کیس ضد آب تهیه کنید

Cole Rise: کیس ضد آب مورد علاقه من Catalyst است که از Lifeproof ارزانتر بوده و در عین حال تا عمق بیشتری کارایی دارد. هنگام استفاده از این کیس ها آنها را با نوار، زنجیر یا حتی کش سر به مچ دستتان ببندید.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

دقت کنید با بلاک کردن فرد، لایک‌‌ و کامنت‌های‌ وی از صفحه پروفایل شما پاک نشده و به همین ترتیب افراد دیگر می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. این در حالی است که در این وضعیت، فعالیت‌های گذشته و فعلی شخص مورد نظر برای شما پنهان خواهد بود.

 

اینستاگرام بخشی را در منوی تنظیماتش در نظر گرفته که توسط آن می‌توانید به تمامی افرادی که بلاک کرده‌اید، دسترسی داشته باشید. با در اختیار داشتن این لیست، ‌می‌توان افراد بلاک شده در اینستاگرام را مدیریت کرد و یا افراد خاصی را از وضعیت بلاک خارج نمود.

 

افزایش فالوور در اینستاگرام, اموزش ثبت نام در اینستاگرام

افراد بلاک شده اینستاگرام

 

برای دسترسی به لیست افراد بلاک شده اینستاگرام خود و مدیریت آن، مراحل قرار گرفته در ادامه را به ترتیب دنبال کنید:

جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

برنامه را باز کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید.

 

افزایش فالوور در اینستاگرام, اموزش ثبت نام در اینستاگرام

لیست افراد بلاک شده اینستاگرام

 

بر روی آیکون سه نقطه موجود در بخش بالایی رابط کلیک کنید.

 

افزایش فالوور در اینستاگرام, اموزش ثبت نام در اینستاگرام

یکی از امکانات کاربردی اپلیکیشن اینستاگرام نمایش افرادی است که بلاک کرده اید

 

با باز شدن صفحه Settings، از سربرگ Privacy and security، گزینه Blocked accounts را برگزینید.

 

در صفحه باز شده می‌توانید به اکانت تمامی افرادی که در اینستاگرام بلاک کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

این وبسایت تمام اطلاعات شما را رسیدگی می کند و نتیجه آن را به شما پرتو می دهد. این اطلاعات دربرگیرنده چگونگی عناوین مطالب شما، عنوان اصلی سایت و اطلاعات سایر که در صفحه نگریستن می کنید می باشد. با سبز بودن رنگ هریک از این تقدیر ها متوجه می شوید که وضعیت شما خوب است.

اگر مشکلی در جنبش در هر بخش وجود داشته باشد به عنوان آگاهی به شما نمایش داده می شود.

شاید کارآزمودگان سئو به شما بگویند که این کار کوچک به طور مستقیم رنک تارنما شما را بهبود نمی دهد. اما اگر مواردی که گفته شد در تارنما شما شرایط احسان داشته باشد مایه افزایش ترافیک سایت شما وبهبود چگونگی بازدیدکنندگان سایتتان می شود. وقتی شما عملکرد وب سایتتان را رسیدگی می کنید به راحتی می‌توانید متوجه خطاها و اشکالات احتمالی شوید.

در نوشتن تیتر ها زیاد دقت کنید چرا که یکی از مهمترین ابزارها در سئو درست پیمان دادن تیتر ها در مطالبتان است. وانگهی اگر محتوای مطالب شما از نظر عنوان بندی وتیتر ‌ها وضعیت احسان داشته باشد بازیدکنندگان نیز تجربه بهتری از بازدید وب سایت شما خواهند داشت.

گوگل یک ابزار تبلیغاتی نیست، بلکه یک موتور جستجو است. موتورهای جستجو با دیتا کاوی موضوعاتی که کاربران جستجو می‌کنند، پس از مدتی موارد مورد علاقه آنها را شناسایی می کنند و کوشش می کنند با یک نخستینگی بندی، نخست مواردی که به مایحتاج و علایق کاربر نزدیک تر است را در جستجوها نمایش دهد. شما نیز در تارنما خویش باید مطالبی قرار دهید که در راستای پذیرش گویی به دربایستن مخاطبینتان باشد. به عبارت سایر بازخوردی که از مخاطبین می‌گیرید ابزاری پسندیده برای رونق کسب و کارتان است. هرچه کاربران مطالب شما را نزدیکتر به نیازهایشان حس کنند، بازدید تارنما شما افزایش پیدا می‌کند و در نهایت رتبه شما در موتورهای جستجو درمان میابد. شما مطالبتان را برای بهره‌گیری کاربران می نویسید پس عقیده آنها در ارتباط با مطالب مهم است. اما یک سوال پیش می آید، چطور علایق کاربرانم را پیدا کنم؟

شبکه های اجتماعی زیادی هستی دارد که می توانید از آنها کاربرد کنید. خودتان را جای آنها بگذارید. بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی بهره‌گیری می کنید و چه عناوینی اغلب عقیده شما را جلب می کند؟ و یا اینکه چه مطالبی بیشتر در شبکه های اجتماعی منتشر می شود؟ و این که کدام جستار مورد بحث کاربران است؟

از آلت ایرانی و پارسی سئو چکاپ هم می توانید بهره‌گیری کنید.

 

3# استفاده از صفحات بهینه، واکنش گرا و رسپانسیو
یک صفحه با طراحی مناسب و رعایت اصول نگارشی الی مرز زیادی می‌تواند مایه شفا بازخورد مطالب شما شود. اکثر لینک هایی که در صفحات جستجو پیدا می‌شوند ما را به صفحه اصلی وب سایت ها می برند. صفحه اصلی تارنما و طراحی پسندیده برای آن مهم است اما مطالب و محتوای تبلیغات ما در صفحات سایر قرار دارد. کاربران روی هر لینک و عنوانی که کلیک کنند به صفحه مربوط به آن منتقل میشوند، آیا همگی آن صفحات از طراحی و اصول نگارشی مناسبی برخوردار هستند؟ و آیا کاربران تمایلی برای انتشار این صفحات دارند؟ بنابر این در نظر داشته باشید که تمامی صفحات تارنما شما باید بهینه و حائز طراحی پسندیده باشد. همچنین در نگارش مطالب همه ی استاندارد های نگارشی نیز رعایت شود.


همه کاربران از یک دستگاه برای دید تارنما شما بهره‌گیری نمی کنند. آنها شدنی است از کامپیوتر، تبلت، موبایل و یا هر دستگاه دیگری که قابلیت مرور اینترنت را داشته باشد استفاده کنند. در دو سنه ماضی به کارگیری موبایل برای جستجو ها ۵ مساوی افزایش داشته است. بیشتر مردم امروز برای به کارگیری اینترنت از موبایل هایشان استفاده می کنند. تحقیقات نشانه می دهند که در سنه ۲۰۱۵بیش از ۲۵ میلیارد دلار از خریدهای اینترنتی توسط تلفن‌های همراه انجام شده است. کسانی که از موبایل استفاده می کنند خریداران سریعی هستند، چرا که می توانند فرآیند خرید را در هر زمان و مکانی اتمام دهند. این فرایند برای کسانی که از رایانه کاربرد می کنند کمی طولانی تر است و به همین علت است که اکثر تجارت ها و تارنما ها اغلب تبلیغات خود را در قالب تبلیغات موبایلی ارائه می‌دهند. این روند هر سنه در حال افزایش است. شما حتما باید تارنما خود را طوری طراحی کنید که در دستگاه‌هایی همانند موبایل هم به نکوداشتن نمایش دیتا شود.

یکی از راه های ساده برای شفا شدامد وبسایت به کارگیری اینفوگرافیک است. اما شاید برایتان سوال باشد که اینفوگرافیک چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست ترکیبی از اطلاعات و گرافیک است. در واقع تصویری که اطلاعاتی را به بیننده انتقال می دهد را اینفوگرافیک می‌گویند. میدانید که تأثیر تصویر از متن بیشتر است، کاربران بیشتر ترجیح می‌دهند یک تصویر را مشاهده کنند الی یک متن طولانی را بخوانند. به عبارت سایر باید بتوانید اطلاعات خویش را به زبان تصویر به مخاطبین منتقل کنید.

چرا کاربران اینفوگرافیک را به متن ترجیح می دهند؟

مغز انسان عکس ها را 60.000 برابر تند ‌تر از متن پردازش می کند. از سوی دیگر ۶۵ درصد کسان مطالبی که به چهره دیداری به آنها ارائه دیتا می شوند را بهتر یاد می گیرند.

اما چطور از این آلت برای شفا وب سایت خود کاربرد کنیم؟

یک ایده ی جذاب و عنوان مناسب پیدا کنیم که در بین افرادی که از اینترنت کاربرد می‌کنند محبوبیت فوقانی داشته باشد و درباره آن اینفوگرافیک خویش را ایجاد کنید. ابزارهایی برای ساخت اینفوگرافیک وجود دارد، مانند تارنما visual.ly و البته ابزارهای دیگر که می توانید متعلق به ها بهره‌گیری کنید.

اطلاعات سودمند در اینفوگرافیک ها
از سرنوشت های مناسب در اینفوگرافیک خویش برای افزودن اطلاعات کاربرد کنید. بلاگ میموس اگر محتوای اینفوگرافیکی شما خوب باشد کاربران میل بیشتری به انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خواهند داشت. برای نمونه اگر عنوان اینفوگرافیک شما ” ۱۰ مسیر برای بارگذاری سریعتر تارنما شما” باشد، شما می توانید برای هر عنوان در قسمتی از اینفوگرافیک خود توضیحاتی اضافه کنید. اگر شما بتوانید یک محتوای منحصر به فرد به اندازه کمینه دو هزار کلمه برپایی کنید و آن را در اینفوگرافیک خویش به کار ببرید می تاب گفت که ترافیک جستجوی وب سایت شما دو مساوی خواهد شد. در عقیده داشته باشید که موتور جستجوی گوگل مطالب داخل اینفوگرافیک را شناسایی نمی کند و آن را تنها به عنوان یک فایل عکس در نظر می گیرد، ولی اگر محتوای منحصر به فرد و سودمند خود را در آن اینفوگرافیک کاربرد کنید مفتوح هم در شغل خویش موفق می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اینستاگرام که به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در میان کاربران مختلف تبدیل شده، هر بار با یک آپدیت جدید، امکانات بیشتری را به اپلیکیشن اضافه می‌کند. دایرکت یکی از این بخش‌های کاربردی است که کاربران توسط آن می‌توانند در محیط اپلیکیشن اینستاگرام با هم در ارتباط باشند و به ارسال پیام بپردازند. 

 

بعد از انتشار چند آپدیت، قابلیت‌های بیشتری به دایرکت اینستاگرام اضافه شد؛ به طوری که اکنون این امکان به کاربر داده می‌شود تا از طریق این بخش به ساخت گروه با اعضای مختلف اقدام کند.

 

برای ساخت گروه در اینستاگرام خود، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

برنامه را باز کرده و بر روی آیکون مخصوص دایرکت که در تصویر پایین مشخص شده، کلیک کنید. در صورتی که پیام باز نشده داشته باشید، آیکون این بخش به عدد تغییر خواهد کرد.

 

گروه چت اینستاگرام, گروههای اینستاگرام

اموزش ساخت گروه در اینستاگرام

 

بر روی آیکون + موجود در بخش بالایی رابط کلیک کنید.

 

گروه چت اینستاگرام, گروههای اینستاگرام

گروههای اینستاگرام

 

اعضای گروه خود را از لیست انتخاب کرده و یا از باکس Search جستجو کنید. اعضای انتخاب شده با آیکون تیک مشخص می‌شوند.

 

گروه چت اینستاگرام, گروههای اینستاگرام

 گروه اینستاگرام

 

بعد از انتخاب اعضا، پیام دلخواه خود را بنویسید و بر روی دکمه Send کلیک کنید.

 

گروه چت اینستاگرام, گروههای اینستاگرام

ساخت گروه در اینستاگرام

 

با این کار گروه اینستاگرام ساخته شده و اکنون شما همراه با دیگر افرادی که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در آن فعالیت داشته باشید.

 

برای ساخت گروه در اینستاگرام به موارد زیر هم توجه کنید:

با ساخته شدن گروه می‌توان از بخش بالایی، برای آن نام انتخاب کرد.

در گروه می‌توان علاوه بر پیام متنی، پیام تصویری، استوری و یا پست‌ هم ارسال نمود.

در صورتی که بخواهید صدای اعلانات پیام‌های دریافتی از اینستاگرام را قطع کنید، وارد بخش Details شده و گزینه Mute Notifications را فعال کنید.

 

گروه چت اینستاگرام, گروههای اینستاگرام

اموزش ساخت گروه در اینستاگرام

 

از بخش Details می‌توان اعضای گروه را مشاهده کرد و در صورت لزوم با کلیک بر روی …Add People، به اضافه کردن افراد بیشتر اقدام نمود.

در صورتی که می‌خواهید از گروه خارج شوید، از بخش Details، بر روی Leave Conversation کلیک کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()